    From: "Johnson" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zwolnienie a roszczenia z KC
    Date: Sat, 22 May 2004 13:18:46 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    Można w ugodzie umieścić zapis, ze ugoda wyczerpuje wszelkie roszczenia
    obydwu stron związane ze stosunkiem pracy istniejącym między stronami w
    okresie od .. do .. . Potem w razie procesu cywilnego trzeba się połowac na
    tę ugodę.
    --
    JOHNSON

    Użytkownik wald <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych