  • 1. Data: 2002-07-08 06:55:25
    Temat: zameldowanie
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    witam grupowiczow!

    od niedawna udzielam sie na grupie, tym razem to ja mam pytanie:
    osoba wynajmuje mieszkanie, w ktorym nie jest zameldowana - czy istnieja
    jakies przepisy nakazujace meldunek? po jakim czasie "musi" (jesli w ogole)
    wykonac taka czynnosc? gdzie powinna tego dokonac?
    jakie konsekwencje wynikaja z ew. niedopelnienia obowiazku (dla
    wynajnujacego i wlasciciela mieszkania)?
    inne "dobre rady" :)

    pozdrawiam!
    :)

  • 2. Data: 2002-07-08 09:09:52
    Temat: Odp: zameldowanie
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik rotten <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:agbd0p$cgf$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > jakie konsekwencje wynikaja z ew. niedopelnienia obowiazku (dla
    > wynajnujacego i wlasciciela mieszkania)?

    Oficjalnie wlasciciel mieszkania ma obowiazek zameldowac Cie.

    W sumie to nie jest to do niczego Ci potrzebne poza tym, ze panienki na
    poczcie moga nie chciec wydac Ci przesylki. Jesli mialbys jakas sprawe w
    sadzie i chcialbys, zeby policja poswiadczyla cos, to wtedy sprawa moglaby
    trafic do sadow grodzkich.

    Zglos w urzedzie gminy/miasta pobyt czasowy (max 2 miesiace) to Cie
    czesciowo ratuje.

    Kania

  • 3. Data: 2002-07-08 11:20:15
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rotten" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:agbd0p$cgf$1@news.tpi.pl...

    > inne "dobre rady" :)

    Poza innymi radami zapoznaj się z wyrokiem TK z 27 maja 2002 r., sygn. akt
    K. 20/01.

    http://www.panoramafirm.com.pl/articles/infor_news/1
    52986/

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 4. Data: 2002-07-09 12:58:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kania" [...]

> [...]
    > sadzie i chcialbys, zeby policja poswiadczyla cos, to wtedy sprawa moglaby

    raz panienka na poczcienie chcial;a mi wydac, wiec poproslem, by dokladniej
    przyjrzala sie dowodowi
    i sprawdzila, czy tam w pozycji adres jest napisany adres zameldowania czy
    adres do korespondencji,
    bo na kopercie to na pewno jest adres do korespondencji...

    i wydala bez sprawdzania..

    Boguslaw