  • 1. Data: 2002-07-07 23:26:52
    Temat: prawa komorników- jak obejść?
    Od: "Grzegorz ****" <g...@w...pl>

    Witam . Pierwszy raz na tej liście z pytaniem o pomoc.

    Wstęp;
    Działalnośc gospodarcza, niesolidni klienci , utrata płynności finansowej.
    brak kasy na handel i jej zamknięcie. Duży Vat do zapłaty , zaległy ( wpłaty
    w małym procencie w miarę systematycznie u komornika)

    kontynuacja:
    Zmiana profilu działalności na usługi na pozostałych środkach trwałych.
    Zdobyci klienci . Dluznicy z poprzedniego profilu działalności po procesach
    ( są wyroki)
    Wierzytelności pokrywają z nawiązką zadłużenie wobec US.

    Plany:
    windykować długi zgodnie z wyrokami, + prcując odkładać kasę i spłacać US.
    ( jest szansa na spłatę zadłużenia w czasie do 15 miesięcy z zysków bieżącej
    działalności z tendencją do zmniejszenia okresu w wyniku skutecznej
    windykacji)

    Wynik.
    Komornik US twierdzi , że wplaty są za małe ( mimo , że są ) i za długo to
    trwa.
    Wysyla pisma do klientów o zajęciu prawa majątkowego z tytułu wykonywanych
    usług.

    Finał
    W ciagu niedługiego czasu zostnę bez i tak małego kapitału obrotowego i
    środków do wykonywania usług i możliwości odrabiania zaległości . Dłużnicy z
    wyrokami mimo ,ze płacili do tej pory małe raty, teraz nie płacą ani mi ani
    US.

    Dzięki taki pięknym decyzjom komorników jeszcze jedna firma padnie i jeszcze
    jeden dług wobec US będzie nie spłacony. Bo jesli nie dogadam sie z nimi to
    niech ściągają sobie sami kasę z moich dłyżników. Ja to co mam jeszcze w
    ręku nie moge wypuścić z ręki i muszę zachowac by przetrwać a działalność
    zamknąc

    Proszę o linki do przepisów które mogą mi pomóc walczyć z tą bezzsensowną
    decyzją komornika bo nadal chcę utrzymac działalnośc usługową , albo
    podpowiedzi jak się odwoływać i gdzie.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz
    ______________ Grzegorz
    Bukowski ICQ#: 130637869 Current ICQ status: ( Work Tel#: +48602676707 +
    More ways to contact me

  • 2. Data: 2002-07-08 09:15:38
    Temat: Re: prawa komorników- jak obejść?
    Od: <p...@p...onet.pl>