  • 1. Data: 2002-07-08 06:42:36
    Temat: Ile mozna wwjesc alkoholu do Polski?
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Chodzi mi dokladnie o ilosc wodki, likierow i piwa, na jedna osobe.

  • 2. Data: 2002-07-08 06:59:47
    Temat: Re: Ile mozna wwjesc alkoholu do Polski?
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    vernon napisał(a) w wiadomości: ...
    >Chodzi mi dokladnie o ilosc wodki, likierow i piwa, na jedna osobe.

    litr alkoholu na spirycie, 2 litry wyrobów winiarskich, pięc litrów piwka,
    karton papierosów. O ile nie mieszkasz przy granicy, bo wtedy znacznie
    mniej.

    --
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

  • 3. Data: 2002-07-09 21:27:56
    Od: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>

    IMHO 1l gorzoły + 2l wina + 5l piwa

    --