  • 1. Data: 2002-07-07 20:35:30
    Temat: Zezwolenie na wiatrówkę ?
    Od: "......---Robol---....." <e-mail: robol@skynet.com.pl>

    TV podaje ..."ojciec nie miał pozwolenia na wiatrówkę".... Wydawało mi się,
    że na gładkolufową nie trzeba mieć zezwolenia, a chyba większość to właśnie
    takie ...
    Mylę się ?

    Robol

  • 2. Data: 2002-07-07 22:39:45
    Temat: Re: Zezwolenie na wiatrówkę ?
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

> [...]
    się,
    > że na gładkolufową nie trzeba mieć zezwolenia, a chyba większość to

    ...Mylisz się.
    W Cieszynie .../ z Cieszyna ...sprzedaje się/przywozi się
    "gwintówki".
    Gładkolufowe ... z Niemiec / Hiszpani ...
    ale tam w "detalu" nie kupisz. Musisz kozystać z "polskich" przedstawicieli.
    Gładkolufowe = legalne = bez zezwolenia, przynajmniej na razie.