  • 1. Data: 2002-09-10 11:24:00
    Temat: Re: porady prawne
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Niestety, ale w prawie polskim istnieje coś takiego jak
    >odpowiedzialność kontraktowa, która obejmuje m.in. umowę zlecenia.
    >Zleceniobiorca (osoba udzielająca porady) odpowiada za niezachowanie
    należytej staranności.
    >Co do łamania prawa: jeśli umyślnie kogoś tutaj wprowadzisz w
    >błąd to na pewno jesteś za to odpowiedzialny... Co do należytej
    >staranności: jeśli ktoś czegoś nie jest dokładnie pewien to powinien to
    zaznaczyć -
    >przynajmniej ja tak tu robię.

    coś w tym jest - ale po co udzielac porad prawnych niestarannie
    lub nie znając sie na jakims temacie dogłębnie i to jeszcze za darmo ??

    To się mija z celem - jak pisałem wcześniej - taka praktyka to wyrabianie
    sobie nazwiska !

    a wyrabianie go poprzez udzielanie błednych czy niedokońca sprawdzonych
    porad przyniesie taki skutek
    ze rynek zweryfikuje ci juz na wstepie i nikt nie bedzie do ciebie pisal czy
    przychodzil... :O)

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-09-10 14:33:53
    Temat: Odp: porady prawne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sławomir Obrzeżgiewicz <S...@u...gov.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:793296831B34D111AE170060974CEAF9C101B6@by_dc
    1.by.par.gov.pl...
> [...]
    > porad przyniesie taki skutek
    > ze rynek zweryfikuje ci juz na wstepie i nikt nie bedzie do ciebie pisal

    A kto mówi tu o poradach prawnych Wy? Wydaje mi sie,że to jest grupa
    dyskusyjna i dyskutuje sie tu podajac swoje informacje i wiedze w jakimś tam
    zakresie ...gdy ktoś czegoś nie dopowie to drugi go uzupełnia więc o jakich
    poradach mówicie ? ...Ja stwierdzam,że to tylko informacje,które mogą komuś
    ułatwić problem i trochę pomóc jak balansować w tym świecie ustaw ,kodeksów

    Sandra