  • 1. Data: 2002-09-10 11:13:31
    Temat: Wypowiedzenie umowy oswiadczenie uslug (WAZNE)
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    Witam.
    Posiadam(lem) lacze stale w tpsa. Umowe mialem podpisana na dwa lata(w
    pazdzierniku 2001). w lipcu monopolista umozilwil przjescie z lacza ktore
    aktualnie posiadam(SDI) na inne(neo+). Zlozylem wniosek w BOKU i pani
    powiedziala ze sie skontaktuja ze mna by zaprosic mnie do podpisania umowy.
    Wczoraj sie budze a moje sdi nie dziala. Jestem troche na biezaco jesli
    chodzi o tpsa wiec pomyslalem ze cos grzebia na centrali i instaluja
    centrale od neo+ wiec zlalem awarie. Dzis sie budze i nadal SDI nie dziala.
    Zadzwonilem do operatora i sie dowiedzialem ze na wczoraj na 12 bylem
    umowiony z panami z tpsa do podpisania umowy i nawet panowi byli u mnie
    tylko ze nie zastali nikogo w domu. Bonusowo sie dowiedzialem ze nawet
    mialem otrzymac jakis list na ten temat ale ze listy te sa wysylane z Wa-wy
    to mogl nie dojsc (lol).
    I teraz mam kilka pytan w zwiasku z powyzsza sytuacja :
    1) Co zrobic by dopiec tpsa? Podpisalem umowe w ktorej zobowiazali sie
    swiadczyc uslugi ;] a oni sie z tego nie wywiazali.
    2)Gdzie zlozyc jakies zazalenie i czy moge zazadac jakis odszkodowan? nie
    mam internetu drugi dzien(dla dociekliwych mam drugie sdi ;P tak na wszelki
    wypadek) I jak wyjasnic ta cala sytuacje z jak najwieksza korzyscia dla
    mnie.

    Wiem ze to brzmi troche pazernie ale jak place to wymagam. Ja przstrzegam
    regulaminu to niech i druga strona go przestrzega a jak nieche to niech
    poniesie konsekwencje.

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i jesli bedzie trzeba dopowiem wszelkie
    inne informacje ktora moga pomoc.
    n...@s...pl
    http://e-wioska.net/~n30/
    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi? :P