  • 1. Data: 2004-10-21 20:05:37
    Temat: miejsce wykonania umowy
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Witam,

    Postuje jeszcze raz...

    Moze teoretyczne analizty nie do konca na ta liste..ale kwestia ma wielkie
    znacznie praktyczne..
    i wydaje mi sie ze jest bardzo prosta (sic!).

    Co to znaczy miejsce wykonania umowy (wlasciwosc przemienna sadu wg kpc.)
    jesli jest to
    umowa wzajemna i wzajemne swiadczenia?

    pozdrawiam

    mdr

  • 2. Data: 2004-10-22 21:17:23
    Temat: Odp: miejsce wykonania umowy
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik NEW <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cl94q5$20h$...@n...onet.pl...
> [...]
    > i wydaje mi sie ze jest bardzo prosta (sic!).
    >
    > Co to znaczy miejsce wykonania umowy (wlasciwosc przemienna sadu wg kpc.)

    \
    Czyli takie trudne? (argumentum ad personam ;)
    nO to w koncu pojde do czytelni

  • 3. Data: 2004-10-23 22:54:57
    Temat: Re: miejsce wykonania umowy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik NEW napisał(a) w wiadomości news:cl94q5$20h$1@news.onet.pl:
> [...]
    > i wydaje mi sie ze jest bardzo prosta (sic!).
    >
    > Co to znaczy miejsce wykonania umowy (wlasciwosc przemienna sadu wg kpc.)

    Miejsce określone w umowie. Skoro to umowa wzajemna to świadczenia winny być co
    do zasady spełnione jednocześnie, a wiec w jednym określonym w umowie miejscu.
    Jeżeli w umowie są świadczenia wyodrębnione spełniane w różnych miejscach to
    wybór sądu właściwego należy do pozwanego - są dwa miejsca wykonania umowy.

    --
    JOHNSON :)