  • 1. Data: 2004-10-21 18:48:23
    Temat: Zameldowani lokatorzy w kuionym mieszkaniu
    Od: "Tomasz" <z...@p...onet.pl>

    Mam pytanie odnosnie takiej sytuacji kiedy kupilam mieszkanie m-c temu ale
    były właściciel nie może się wymeldować bo czeka na uchwałę gminy aby nadać
    nazwę ulicy na kórej wybudował dom. Obecnie nie ma tam adresu w nowym
    miejscu bo ktoś oprotestował im nazwę i musieli czekać na nowe zebrani i
    zgodę.

    Po uzusykaniu zgody na te nazwę będą mogli się wymeldować czy teraz to ja
    ich muszę wymeldować jako nowy właściciel (ja nie jestem jeszcze tam
    zameldowana tylko na starym miejscu) czy mogą to zrobić samodzielnie?

    Proszę o pomoc w tej sprawie, dziękuję

  • 2. Data: 2004-10-21 21:40:14
    Temat: Re: Zameldowani lokatorzy w kuionym mieszkaniu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz wrote:

    > Po uzusykaniu zgody na te nazwę będą mogli się wymeldować czy teraz to ja
    > ich muszę wymeldować jako nowy właściciel (ja nie jestem jeszcze tam
    > zameldowana tylko na starym miejscu) czy mogą to zrobić samodzielnie?

    Wymeldować się może teraz i bez adresu docelowego.

    A jeśli nie przebywa (stale) w Twoim lokalu to jako właściciel masz
    poniekąd obowiązek poinformować urząd gminy o tym fakcie i go wymeldować
    - inaczej popełniasz wykroczenie (OK, przepis zasadniczo martwy, ale
    jest :) )

    Natomiast jeśli sam sie wymelduje - Ty nie musisz już niczego robić.

    Poza tym oczywiście musisz się bezzwłocznie zameldować z nowym iejscu
    zamieszkania.