  • 1. Data: 2004-03-04 12:42:57
    Temat: Zyranci zrobieni w jajo
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    W jaki sposob mozna legalnie dobrac sie do kogos, kto wzial dosc duzy kredyt
    w banku (80000PLN), roztrwonil wszystko i wypial d*** na zyrantow, ktorzy
    teraz musz za niego wszystko splacac? Konkretnie to chodzi o wujka mojej
    dziewczyny, ktorej rodzice ledwie teraz wiaza koniec z koncem przez niego.
    Oficjalnie facet jest bezrobotny, pracuje gdzies na czarno.

    Pozdrawiam,
    Leszek

  • 2. Data: 2004-03-04 13:10:21
    Temat: Re: Zyranci zrobieni w jajo
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > mojej dziewczyny, ktorej rodzice ledwie teraz wiaza koniec z koncem przez
    > niego. Oficjalnie facet jest bezrobotny, pracuje gdzies na czarno.

    Banki w takichprzypadkach oskarzaja o CELOWE wziecie kredytu
    Z ZAMIAREM roztrwonienia..czyli o wyludzenie..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-04 13:20:27
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Banki w takichprzypadkach oskarzaja o CELOWE wziecie kredytu
    > Z ZAMIAREM roztrwonienia..czyli o wyludzenie..

    Co nie przeszkadza im skorzystac z wszystkich uprawnien i zedrzec te
    pieniadze od zyrantow.

  • 4. Data: 2004-03-04 13:27:11
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    > Co nie przeszkadza im skorzystac z wszystkich uprawnien i zedrzec te
    > pieniadze od zyrantow.

    A mozna takiego goscia w trakcie splacania za niego kredytu podac do sadu za
    uchylanie sie od splacania? Tylko wlasciwie co miala by dac wygrana, skoro
    facet jest teoretycznie bezrobotny?...

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-03-04 13:52:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > za uchylanie sie od splacania? Tylko wlasciwie co miala by dac wygrana,
    > skoro facet jest teoretycznie bezrobotny?...

    Ja sie zastanawiam, czy zyranci inemogliby wlasnie oskarzyc go o wyludzienie
    kredytu..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-03-04 13:55:28
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A mozna takiego goscia w trakcie splacania za niego kredytu podac do sadu za
    > uchylanie sie od splacania? Tylko wlasciwie co miala by dac wygrana, skoro
    > facet jest teoretycznie bezrobotny?...

    Nie warto uczyć się na błędach ... dlatego lepiej nie klasc swojego
    zycia na rece innych osob. Zyrowanie wlasnie na tym polega.

  • 7. Data: 2004-03-04 15:16:32
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co nie przeszkadza im skorzystac z wszystkich uprawnien i zedrzec te
    > pieniadze od zyrantow.

    Dlaczego w pierwszym rzedzie sciga sie zyrantow a nie
    kredytobiorce?

    Byloby chore przeciez, gdyby zyrant mial ponosic konsekwencje
    a kredytobiorca swobodnie by sobie zyl bez konsekwencji.

    WOJSAL

  • 8. Data: 2004-03-04 15:36:09
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Dlaczego w pierwszym rzedzie sciga sie zyrantow a nie
    > kredytobiorce?

    Bank ma ponoc mozliwosc wyboru. Sila rzeczy wiec zdziera najpierw z
    tego, z ktorego cos mozna zedrzec.

  • 9. Data: 2004-03-04 15:50:09
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > mojej dziewczyny, ktorej rodzice ledwie teraz wiaza koniec z koncem przez
    > niego. Oficjalnie facet jest bezrobotny, pracuje gdzies na czarno.

    A ja otworzyłbym bagażnik, i powiedział, wskazując głową: "no to hoop!" ;>
    Tak, wiem, nie o to chodziło. Ale obawiam się, że inne metody nie pomogą
    odzyskać pieniędzy.

    --
    Pozdrawia m.

  • 10. Data: 2004-03-04 16:19:15
    Temat: Odp: Zyranci zrobieni w jajo
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A ja otworzyłbym bagażnik, i powiedział, wskazując głową: "no to hoop!"
    ;>
    > Tak, wiem, nie o to chodziło. Ale obawiam się, że inne metody nie pomogą
    > odzyskać pieniędzy.

    A kto wie czy wtedy nie odnalazłaby się choć część kasy !?!?!?
    Może cwany wuj wozi się na frajerskiej rodzinie !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Polecam spróbować !!!!!!!!