  • 1. Data: 2004-03-04 12:21:17
    Temat: Wysokość odszkodowania za uszkodzone oko
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Czy ktoś może słyszał (wie) o zasądzonych (najlepiej prawomocnie) kwotach
    odszkodowania za uszkodzenia ciała. Zamierzam skieroać do Sądu cywilnego
    pozew o uszkodzenie oko i nie ma żadnego rozeznania co do wysokości, jakiej
    mógłbym żądać. Czy znane wam są orzeczenia tego rodzaju?

  • 2. Data: 2004-03-04 14:25:24
    Temat: Re: Wysokość odszkodowania za uszkodzone oko
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "K w I" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakiej
    > mógłbym żądać. Czy znane wam są orzeczenia tego rodzaju?

    jesli zazadasz wiecej niz 500 tys jest szansa ze bedzie glosno w mediach o
    tyma wtedy latwiej o wyrok choc nieco rozsadny
    inaczej po 9 latach procesu dostaniesz 3 tys
    pzdr

  • 3. Data: 2004-03-05 05:54:24
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    skarzylam szpital o odszkodowanie w wys 80 tys. za spowodowanie smierci
    mojego dziecka,po 2 latach dostalam 33 tys.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-05 05:54:24
    Od: Fumfol <f...@o...pl>