  • 1. Data: 2003-04-25 15:47:42
    Temat: Reader's Digest, Canal+ i konkurs
    Od: "225" <2...@p...pl>

    Witam
    Sorry, że znowu o Reader's ale szukałm na googlach i nie znalazłem tego o co
    chcę się zapytać.

    Otóż, pewnie nie tylko ja dostałem jakieś bzdurne pisemka o wielkiej szansie
    wygrania 350 tysiaków w loterii Reader's Digest i tak dalej. No i wszystko
    byłoby fajnie, gdyby nie fakt, że jest to robione w porozumieniu z Canal+ i
    to oficjalnie - niby specjalne przywileje dla abonentów Canal+. Przejżałem
    sobie właśnie moją umowę z Canal+ i oto zdania, które wzbudziły moje
    wątpliwości:

    "dane gromadzonę są przez operatora cyfry+ i canal+ w szczególności w celach
    zarządzania abonentami oraz w celach marketingowych"
    "dane mogą być udostępnione przez operatora cyfry+ i canal+ osobom trzecim w
    celach związanych z wykonywaniem niniejszej umowy lub w celach badań
    statystycznych prowadzonych przez operatora cyfry+ lub canal+"

    Wydaje mi się, że działalność Reader's Digest nie ma nic wspólnego z tymi
    działaniami i w związku z tym uważam, że Canal+ udostępnił moje dane
    bezprawnie. Czy mam rację ?? A jeżeli tak to mogę zażadać od nich
    zadośćuczynienia w postaci powiedzmy dwóch bezpłatnych miesięcy abonamentu
    ?? A może jakieś stowarzyszenie założymy wszyscy potraktowani w ten sposób i
    wtedy skierujemy sprawę gdzie trzeba ??
    Nie żebym był złośliwy ale już mam dość beszczelności niektórych podmiotów
    gospodarczych w tym kraju. Poza tym nie po to płacę regularnie co miesiąc 93
    złote, żeby te dupki za przeproszeniem takie numery robiły.
    Dzięki z góry za wszelkie konkretne sugestie....

    P.S. Do Roberta Tomasika - pamiętasz tą moją sprawę z pewnym bankiem i
    dziwnym kredytem - prawdopodobnie skończy się to tak, że to ja ich pozwę do
    sądu o próbę wyłudzenia pieniędzy bo zrobili taki numer bezszczelny, że
    szkoda gadać....jeszcze raz dzięki za tamtą pomoc - ukierunkowałeś mnie mimo
    wszystko na dobre tory...

    P.S.2. Jak tak dalej pójdzie to się wezmę za ZUS :-))

    pozdro
    225

  • 2. Data: 2003-04-25 15:53:46
    Temat: Odp: Reader's Digest, Canal+ i konkurs
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik 225 <2...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8blg3$1sv$...@t...icpnet.pl...

  • 3. Data: 2003-04-25 20:11:42
    Temat: Re: Reader's Digest, Canal+ i konkurs
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Też dostałem podobne pisemko i też się zastanawiam, co z tym zrobić. Wygląda
    na to, że wysyła to jednak CYFRA+ więc nie jestem przekonany, czy
    udostępniła komukolwiek jakieś dane. Pismo jest od CYFRY, nadane przez CYFRĘ
    i tylko dołączono tę bzdurną ulotkę z której nie mogę się doczytać o co im
    chodzi. W sumie nie rozumiem, dla czego mnie informują, że mogę coś tam
    wygrać. Skoro już nie pytają, czy chcę wziąć w tej zabawie udział, to niech
    rozlosują te swoje nagrody i poinformują zwycięzców. Informację o samym
    konkursie mogli umieścić w tej gazetce, co przysyłają i nie widzę różnicy.

    Chwilowo czekam na ich ruch. Może przyjdzie coś z samej Reader's Digest, to
    pewnie by coś wydębił od CYFRY tytułem odszkodowania. ;-))

    Co do PS, to szczerze mówiąc nie pamiętam o co chodziło, ale bardzo mi miło,
    że się na coś przydałem.

  • 4. Data: 2003-04-26 22:19:20
    Od: a...@a...com (A78p2w)

    RD dostal po nosie za poprzednie oszutwa:
    http://www.state.nj.us/lps/ca/press/digest.htm

    W tym tygodniu zapowiedzial zamkniecie loterii na zawsze (oszustwa znowu). To w
    USa. W Polandii widac frajerow nie brakuje.

  • 5. Data: 2003-04-28 20:05:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No cóż. Przyszło drugie pisemko również niby z CYFRY. Wysłane bodaj z
    Katowic, a CYFRA wysyła chyba z Warszawy (wyrzucam koperty, więc będę musiał
    poczekać do następnego rachunku). Zawiera monetę 1 gr. i cały plik kartek,
    których mi się nie chce czytać. Z pobieżnej lektury wywnioskowałem, że jak
    zamówię jakąś tam encyklopedię za kilkadziesiąt złotych, to wezmę udział w
    jakimś losowaniu. No i grubym drukiem napisano, że znalazłem się wśród 1%
    ludności Polski wytypowanej do udziału. Czyli wysłali tego jakieś 400.000
    szt. Zaczynam się zastanawiać nad GIODO. Jakieś sugestie?