  • 1. Data: 2011-06-06 20:06:17
    Temat: Odp: Re: Odp: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: BK <b...@g...com>

    Szczerze mowiac nie wiem jaki jest w tym udzial Policji. Na 100% jest tak, ze
    zastrzezenie jest skuteczne wobec wszystkich, i niekoniecznie trzeba zastrzegac w
    swoim banku.

  • 2. Data: 2011-06-06 20:22:07
    Temat: Re: Odp: Re: Odp: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/6/2011 3:06 PM, BK wrote:
    > Szczerze mowiac nie wiem jaki jest w tym udzial Policji. Na 100% jest tak, ze
    zastrzezenie jest skuteczne wobec wszystkich, i niekoniecznie trzeba zastrzegac w
    swoim banku.

    skuteczne jest, ale trzeba sie mocno nachodzic, zeby ewentualnie
    ppierzone decyzje sędziego odkręcić. Dlatego wygodniej i lepiej zastrzec
    w zainteresowanej instytucji niż potem marnować czas po sądach.