  • 1. Data: 2011-06-06 19:50:58
    Temat: Odp: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: BK <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2011, 21:44:36 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Ale on się nie chroni. Udziela kredytu na kawałek plastiku. Gdyby się
    > chronil to by lobbował aby utworzyć wspólna bazę danych kradzionych
    > dowodów. Widocznie na rękę jest udzielić kredytu złodziejowi a potem
    > kazać bujać się Kowalskiemu. Bo przecież jaki problem wykazać że to
    > okradziono Kowalskiego a nie bank? Jakiś rok temu (źródła znaleźć nie
    > potrafię) ktoś wziął kredyt na dowód jakiejś kobitki i sąd kazał jej
    > zwrocić pieniądze (!) do banku. Było głośno o tym w TV.

    Wspolna baza dokumentow skradzionych juz dawno zostala przez banki utworzona i
    sfinansowana.

    http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

  • 2. Data: 2011-06-06 19:58:08
    Temat: Re: Odp: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-06 21:50, BK wrote:
    > Wspolna baza dokumentow skradzionych juz dawno zostala przez banki utworzona i
    sfinansowana.
    > http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

    I działa? Że w sensie zgłoszenia na policji upływa tydzień i dowód jest
    nadal aktywny? Bo to akurat przypadek z przed paru miesięcy.

  • 3. Data: 2011-06-06 20:20:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/6/2011 2:58 PM, Sebastian Biały wrote:

    > I działa? Że w sensie zgłoszenia na policji upływa tydzień i dowód jest
    > nadal aktywny? Bo to akurat przypadek z przed paru miesięcy.

    A to pretensje do policji nie do banków.
    To, że banki mają własną bazę dokumentów zastrzeżonych bo z rządem nie
    dało się dogadać, to chyba już wszyscy wiedzą. Jak pamietam to nawet
    gdzieś to w regulaminie któregoś z banków znalazłem.
    Pretensje do rządu i do klientki. Było zgłosić kradzież dokumentu w
    dowolnym banku i miałaby zastrzeżony w milisekundach.