  • 1. Data: 2011-06-06 15:36:33
    Temat: pies na podwórku
    Od: Robiq <r...@N...o2.pl>

    Witam

    Moi rodzice mają psy, które biegają po dobrze ogrodzonym podwórku.
    Furtka i brama zamyknięte są na klucz. Pewnego dnia pojawił się
    policjant i powiedział, że psy po podwórku biegać nie mogą, tylko
    powinny być na łańcuchu bądź też w kojcu. Powoływał się na jakieś prawo
    z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten
    temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii
    obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??

    Pozdrowienia
    Robert

  • 2. Data: 2011-06-06 15:44:26
    Temat: Re: pies na podwórku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robiq pisze:

    > Polsce takie archaiczne prawo??

    Archaiczne prawo jest możliwe.
    Ale co do psa to raczej nie ma takiego prawa. Po ogrodzonym podwórku
    może sobie biegać. Trzeba go tylko pilnować.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-06-06 16:10:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Robiq" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Próbowałem wygooglać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe,
    > że w tej kwestii obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??

    Trzeba było powiedzieć, żeby sobie założył łańcuch lub kojec.
    Za trzymanie psa na łańcuchu można podczepić pod znęcaniem się nad zwierzęciem.

  • 4. Data: 2011-06-06 16:36:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 17:36, Robiq pisze:
> [...]
    > z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten temat,
    > ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii obowiązywałoby w

    Poproś o uzasadnienie na piśmie z powołaniem na konkretny przepis. IMHO
    jakiś nadgorliwiec - debil. Pies ma być zabezpieczony - wymienione
    przez Ciebie zastosowane zabezpieczenia (ogrodzenie, zamykane furtki)
    wyczerpują tę definicję.

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-06-07 04:53:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 17:36:33 +0200, Robiq napisał(a):

    > Czy to możliwe, że w tej kwestii
    > obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??

    Możliwe, patrz weksle - reguluje je ustawa z 1936 roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2011-06-07 05:51:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2011 17:36, Robiq pisze:
> [...]
    > z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten temat,
    > ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii obowiązywałoby w

    Jak inni napisali: "archaiczne" prawo jak najbardziej może obowiązywać
    (to nie komputer, który trzeba zmieniać na nowy co kilka lat ;) ) ale
    akurat w tym przypadku policjant (a może to był ktoś w kostiumie
    teatralnym? ;) ) bredził.

    Co innego, gdyby furtka nie była zamykana na klucz i ktoś mógłby
    przypadkiem wejść... ale tak? Swoją drogą niech poda tę podstawę prawną
    - pośmiejemy się ;)

  • 7. Data: 2011-06-07 07:44:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > Próbowałem wygooglać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Czy to
    > możliwe, że w tej kwestii obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne

    Pachnie mi Manifestem Lipcowym.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2011-06-07 12:53:49
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Możliwe, patrz weksle - reguluje je ustawa z 1936 roku.

    Aż nie wierzyłem i sprawdziłem. To prawda ;)
    Ciekawe jakie najstarsze prawo istnieje w Polsce ?

  • 9. Data: 2011-06-07 14:47:51
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Robiq"
    [ciach]

    > Próbowałem wygooglać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe,
    > że w tej kwestii obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??
    > Pozdrowienia
    > Robert

    Nie ma czegos takiego jak archaiczne prawo. Cos po prostu jest
    albo i nie zgodne z obowiazujacym prawem. Sa panstwa na tej
    ziemi gdzie nadal obowiazuja przepisy prawa z 18 lub 19 wieku.
    Sa one moze juz teraz i niezyciowe, ale nadal sa "prawem".
    AM

  • 10. Data: 2011-06-07 14:50:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.06.2011 09:44, Olgierd pisze:
    > Pachnie mi Manifestem Lipcowym.

    Regulowali w nim sprawy psów? No to mieli chłopaki dużo czasu, skoro w
    czasie wojny takie pierdoły omawiali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek