  • 1. Data: 2003-02-21 07:53:20
    Temat: Podwyższenie alimentów
    Od: e...@w...pl

    Mąż płaci alimenty na dziecko z poprzedniego związku. Od jakiegoś czasu nie
    może znaleźć pracy i jest na moim utrzymaniu. Mamy jedno dziecko.
    Czy sąd może podwyższyć alimenty biorąc pod uwagę moje zarobki ?
    Jak się przed tym obronić?

    MySiek

  • 2. Data: 2003-02-22 07:00:14
    Temat: Re: Podwyższenie alimentów
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się przed tym obronić?

    wykazać, że jego możłiwości finansowe i majątkowe nie pozwalają na
    podwyższenie alimentów

  • 3. Data: 2003-02-22 17:08:28
    Temat: Odp: Podwyższenie alimentów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

> [...]
    > może znaleźć pracy i jest na moim utrzymaniu. Mamy jedno dziecko.
    > Czy sąd może podwyższyć alimenty biorąc pod uwagę moje zarobki ?

    sąd jedynie robi rozeznanie w sytuacji pozwanego a alimenty jesli nie będą
    możliwe do wyegzekwowania a matka dziecka będzie spełniała odp. kryteria do
    uzyskania ich z funduszu wiec jej to będzie obojętne kto jej wypłaca czy
    zobowiazany czy państwo...
    może wnosić o podwyższenie alimentów k.r.o określa ,ze rodzice są
    zobowiazani do utrzymania dzieci i odwrotnie...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-02-22 17:15:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@f...id.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b377n9$kl9$...@a...news.tpi.pl...
    > wykazać, że jego możłiwości finansowe i majątkowe nie pozwalają na
    > podwyższenie alimentów

    nie zapominaj Marcinku ,ze w tej treści jest coś takiego jak: " możliwości
    zarobkowe " i " uzasadnione potrzeby dziecka "
    a zebrany material dowodowy moze wskazywac na to ,ze podwyższenie jest
    zasadne...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-02-23 17:46:26
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

> [...]
    > zarobkowe " i " uzasadnione potrzeby dziecka "
    > a zebrany material dowodowy moze wskazywac na to ,ze podwyższenie jest

    oczywiście masz rację