  • 1. Data: 2003-02-20 23:05:13
    Temat: Potrzebuje namiar na pewnego gostka -dowcipnisia.
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Potrzebuje namiar na pewnego gostka -dowcipnisia.
    Przysyla maile z tekstem:
    "...mam was w dupie pod wzgledem kasy do piet mi nie dorastacie wy huje
    zlamane"
    Idzie to z takiego adresu: r...@p...onet.pl
    Moze kto wie jak go namierzyc?
    M.

  • 2. Data: 2003-02-20 23:10:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Podeslij lepiej caly naglowek maila - to go sobie po IP znajdziesz :)

  • 3. Data: 2003-02-21 13:34:26
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> pisze w

    uzyj http://www.visualware.com/emailtrackerpro/index.html switny i bardzo
    profesjonalny program (zreszta jak wszytskie produkty tej firmy) a jak masz
    ip to skorzystaj tez z visuala to Ci nawet lokalizacje na mapce pokaze
    (niestety tylko do obszaru miasta)

    --
    huski
    h...@i...pl