  • 1. Data: 2005-03-14 10:32:33
    Temat: PRZEPISY DOTYCZACE PUSTOSTANU !! ??
    Od: "Grzechu" <b...@i...net.pl>

    Kilka dni temu OD ZNaJOMYCH dowiedzialem sie ze w ich MIEJSCU zamieszkania
    JEST mieszkanie ktore JEST niezamieszkiwane od ponad roku czasu !
    Postanowilem dowiedziec sie czy mam szanse na ADAPTACJE tego PUSTOSTANU no
    co JEDNA z PAN URZEDU MIASTA wydarla sie na mnie i powiedziala ze niema
    zadnych podstaw aby starc sie oto mieszkanie GDZY NIE JESTEM ZAREJESTROWANY
    o PRZYDZIAL mieszkania !

    Mieszkanie JEST opuszczone i zamkniete , od sasiadow wiem ze nikt tam nie
    przychodzi i NIE INTERESUJE sie tym mieszkaniem , co moge zrobic w OBECNEJ
    SYTUACJI ?? a NIEMOGE sie ZAREJESTROWAC do TAKIEGO MIESZKANIA !

    CZY JEST TU JAKAS OSOBA MAJACA taka SYTUACJE lub KTOS kto WIE co MOZNA w
    TAKIEJ SYTUACJI zrobic ABY JEDNAK to mieszkanie zaadoptowac ??

    PROSZE O POMOC NA PRIVA !!

  • 2. Data: 2005-03-14 11:22:51
    Temat: Re: PRZEPISY DOTYCZACE PUSTOSTANU !! ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Kilka dni temu OD ZNaJOMYCH

    1. Masz problemy z klawiaturą?
    2. Ja tez mam mieszkanie w którym nie mieszkam od ponad 2 lat. Nie znaczy to
    ze jest to pustostan i mozesz sobie tam zamieszkac
    3. Do mieszkania z przydzialu UM jest długa kolejka potrzebujących więc
    szanse, ze mieszkanie dostanie ktoś z ulicy bo tak mu sie zachciało sa równe
    zero.

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-03-14 14:46:55
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Postanowilem dowiedziec sie czy mam szanse na ADAPTACJE tego PUSTOSTANU no

    starac sie zawsze mozna , kto nie wydepcze sciezki niekiedy do urzedu to
    nigdy nie bedzie mial niekiedy szans na normalnosc w naszym kraju

    > co JEDNA z PAN URZEDU MIASTA wydarla sie na mnie i powiedziala ze niema

    Pani to sobie moze wydzierac sie brzydko powiem na męza jezeli go ma i jak
    sobie na to pozwoli oczywiscie...

    > zadnych podstaw aby starc sie oto mieszkanie GDZY NIE JESTEM
    ZAREJESTROWANY
    > o PRZYDZIAL mieszkania !

    nalezy wypelnic wniosek pewnie cie o tym poinformowala , w ktorym to
    przedstawiasz swoja sytuacje

    a NIEMOGE sie ZAREJESTROWAC do TAKIEGO MIESZKANIA !

    co oznacza ,ze nie mozesz sie zarejstrowac? masz napewno na mysli
    wypelnienie wniosku ?

    > CZY JEST TU JAKAS OSOBA MAJACA taka SYTUACJE lub KTOS kto WIE co MOZNA w
    > TAKIEJ SYTUACJI zrobic ABY JEDNAK to mieszkanie zaadoptowac ??

    j.w zlozyc wniosek jesli spelniasz ku temu warunki

    > PROSZE O POMOC NA PRIVA !!

    ze sluchem u mnie calkiem calkiem :)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 4. Data: 2005-03-14 14:50:52
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d13scs$596$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 2. Ja tez mam mieszkanie w którym nie mieszkam od ponad 2 lat. Nie znaczy
    > ze jest to pustostan i mozesz sobie tam zamieszkac

    nie takie mieszkania pewnie mial na mysli :) ale jest prawda , ze wiele
    mieszkan stoi pustych a ludzie nie maja gdzie mieszkac , w wydzialach
    lokalowych przy zlozeniu wniosku bardzo wg. mnie sa idiotyczne kryteria
    dzielenia tymi mieszkaniami i generalnie , niekiedy nie dostaje osoba ,
    ktora jest faktycznie w wielkiem potrzebie.

    pozdrawiam
    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-15 22:16:24
    Temat: Odp: PRZEPISY DOTYCZACE PUSTOSTANU !! ??
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    ??

    > PROSZE O POMOC NA PRIVA !!
    >
    > po primo nie drzyj się
    i co z tego że stoi puste?
    nie twoja sprawa
    nie jest twoje i nie będzie
    mieszkania się kupuje za pieniądze lub kredyt.
    też mam takiego pustostana ale jest mój i nie wyobrażam sobie
    aby kiedyś tam sie wprowadził jakiś rumun czy inny tylko dlatego bo chce.