  • 1. Data: 2005-03-14 09:09:44
    Temat: MBA ?
    Od: "Marcin" <m...@s...wytnijto.waw.pl>

    Czy po ukończeniu polskiej uczelni ekonomicznej ( i zdobyciu tytułu
    magistra) mogę w angielskiej wersji CV pisać, że posiadam MBA?

  • 2. Data: 2005-03-14 09:13:20
    Temat: Re: MBA ?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A ukończyłeś MBA ???
    JaC

  • 3. Data: 2005-03-14 09:20:10
    Od: "Marcin" <m...@s...wytnijto.waw.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ukończyłeś MBA ???
    > JaC

    magistra) mogę w angielskiej wersji CV pisać, że
    > posiadam MBA?

    A co oznacza "ukończyć MBA"?
    Pytanie jest takie: czy fraza "Master of Business Administration" jest
    gdzieś zarejestrowana jako standard?

    Bo jak inaczej przetłumaczyć na angielski "magister zarządzania"? Słownik
    podaje właśnie MBA.

    Chodzi mi o to, że MBA jest (na moje pojęcie) typem dyplomu, obok np. Master
    of Science (ale to chyba musiałbym politechnikę skończyć).

  • 4. Data: 2005-03-14 13:50:43
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@s...wytnijto.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Czy po ukończeniu polskiej uczelni ekonomicznej ( i zdobyciu tytułu
    > magistra) mogę w angielskiej wersji CV pisać, że posiadam MBA?

    Polski magister jest pomiedyz ich Baccalar (bodajze 10 lat nauki) a Masters
    (14 lat nauki). U nas magister to 12 lat nauki, a studia MBA to studia
    PODYPLOMOWE.

    Nie kieruj sie slownikiem, a poszukaj na stronach MEN.

    Pozdrawiam
    parrot