  • 1. Data: 2003-06-23 13:00:17
    Temat: brak odpowiedzi na pozew rozwodowy ? ? ? ? ?
    Od: "Edward Mieczysławowicz" <c...@N...gazeta.pl>

    Szanowni,

    pozwana nie odpowiedziała w wyznaczonym terminie na mój pozew o rozwód bez
    orzekania o winie. Co to znaczy?
    1. odrzuca?
    2. przyjmuje?

    jak odrzuca to znaczy cały cyrk z grzebaniem przede mna?

    brrrr,
    pozdrawiam,
    Edward

  • 2. Data: 2003-06-23 14:27:26
    Temat: Re: brak odpowiedzi na pozew rozwodowy ? ? ? ? ?
    Od: "mSet" <m...@w...pl>

    "Edward Mieczysławowicz" napisał(a) tekścik:

> [...]
    > 1. odrzuca?
    > 2. przyjmuje?
    >
    > jak odrzuca to znaczy cały cyrk z grzebaniem przede mna?

    To nic nie znaczy. Przecież odpowiadć nie musi, nie ma takiego
    obowiązku. Sprawa będzie się normalnie toczyć.

    --
    mSet

  • 3. Data: 2003-06-23 14:34:21
    Temat: ale sąd wyznaczył 14 dni na odpowiedź...
    Od: "Edward Mieczysławowicz" <c...@N...gazeta.pl>

    mSet <m...@w...pl> napisał(a):
    > To nic nie znaczy. Przecież odpowiadć nie musi, nie ma takiego
    > obowiązku. Sprawa będzie się normalnie toczyć.
    > mSet

    dzięki,
    ale ja chciałem bez orzekania o winie, jeśli nie odpowiedziała to znaczy, że
    nie przyjmuje.

    w takim układzie lepiej brać adwokata?

    pozdrawiam,
    Edward

  • 4. Data: 2003-06-23 14:45:42
    Temat: Odp: ale sąd wyznaczył 14 dni na odpowiedź...
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Edward Mieczysławowicz <c...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bd735d$slj$...@i...gazeta.pl...

    > dzięki,
    > ale ja chciałem bez orzekania o winie, jeśli nie odpowiedziała to znaczy,
> [...]

    może złożyć dodatkowo na sali rozpraw i też sedzia przyjmie a tym samym
    odroczy prawdopodobnie by sie ustosunkować i doręczyć na sali bądz drogą
    urzędową Tobie

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-23 14:57:18
    Temat: Re: Odp: ale sąd wyznaczył 14 dni na odpowiedź...
    Od: "Edward Mieczysławowicz" <c...@N...gazeta.pl>

    Sandra <S...@w...pl> napisał(a):
    > może złożyć dodatkowo na sali rozpraw i też sedzia przyjmie a tym samym
    > odroczy prawdopodobnie by sie ustosunkować i doręczyć na sali bądz drogą
    > urzędową Tobie
    > Sandra

    Dzięki Sandra,

    to znaczy, że nawet jak przyjdzie z adwokatem i postawi mi zarzuty to nie
    muszę od razu na sali odpowiadać? Chodzi mi o to, że wolałbym pójść bez
    adwokata, jeszcze poczekać by nie wydawać kasy.

    pozdrawiam,
    Edward

  • 6. Data: 2003-06-23 16:01:25
    Temat: Odp: Odp: ale sąd wyznaczył 14 dni na odpowiedź...
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Edward Mieczysławowicz <c...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bd74ge$2r3$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > muszę od razu na sali odpowiadać? Chodzi mi o to, że wolałbym pójść bez
    > adwokata, jeszcze poczekać by nie wydawać kasy.

    początkowe wydawanie kasy zbyteczne poczekać na ruch drugiej strony a wtedy
    napisać na moją skrzynke :-) zobaczymy co będzie ...powodzenia

    Sandra