  • 1. Data: 2003-06-23 12:37:40
    Temat: Poręczenie
    Od: "Onet" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Poręczyłem kredyt. Musiałem go spłacić sam. Jak dochodzić swych
    praw od kredytobiorcy? Co powinienem zrobić
    POzdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2003-06-23 12:41:58
    Temat: Odp: Poręczenie
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Onet <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd6sal$jv4$...@n...onet.pl...
    > Mam pytanie. Poręczyłem kredyt. Musiałem go spłacić sam. Jak dochodzić
    swych
    > praw od kredytobiorcy? Co powinienem zrobić

    wystąpic do Sądu Cywilnego opisujac sytuacje uzasadnić i dol. dowody
    /dokumenty dot.poręczenia

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-23 13:25:13
    Temat: Re: Poręczenie
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > napisał:bd6sal$jv4$...@n...onet.pl...
    > swych
    >
    > wystąpic do Sądu Cywilnego opisujac sytuacje uzasadnić i dol. dowody

    A może najpierw wypadałoby wezwać (na piśmie)
    kredytobiorców do zwrotu kwoty którą za nich zapłaciłeś.

    Tomek

  • 4. Data: 2003-06-23 14:43:39
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd6v2d$htb$...@j...coi.pw.edu.pl...

    > A może najpierw wypadałoby wezwać (na piśmie)
    > kredytobiorców do zwrotu kwoty którą za nich zapłaciłeś.

    widziałam gro spraw bez wczesniejszego wzywania do zapłaty no ale cóż też
    tak można

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-24 07:25:25
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisał:bd6v2d$htb$...@j...coi.pw.edu.pl...

    > widziałam gro spraw bez wczesniejszego wzywania do zapłaty no ale cóż też
    jasne, że można, tylko co z kosztami?

    burenezo