  • 1. Data: 2002-11-05 14:31:08
    Temat: Malzenstwo
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    czym rozni sie uniewazneinie od pojecia stwierdzenia neiwaznosci malzenstwa.
    Szczegolnie na podstawie kodeksu prawa kanonicznego. Czy ma to znaczenie w
    pisaniu skargi? Pozdrawiam i dziekuje.

    --
    Natalia Slowik,
    Dzial Kontroli Jakosci Grupy BeeProvider

    Hosting lepszy niz miod!

    http://www.beep.pl/?n=1

    Kliknij, skosztuj slodyczy!

  • 2. Data: 2002-11-05 15:42:27
    Temat: Re: Malzenstwo
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > czym rozni sie uniewazneinie od pojecia stwierdzenia neiwaznosci
    malzenstwa.
    > Szczegolnie na podstawie kodeksu prawa kanonicznego. Czy ma to znaczenie w
    > pisaniu skargi? Pozdrawiam i dziekuje.
    Hmmm - nie mam pojecia :) Analiza jezykowa wskazuje, ze jesli cos sie
    uniewaznia, to do momentu uniewaznienia to cos jest wazne, zas jesli
    stwierdza sie niewaznosc czegos, to tym samym to "cos" nigdy wazne nie bylo.

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f167c

  • 3. Data: 2002-11-05 15:53:33
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > uniewaznia, to do momentu uniewaznienia to cos jest wazne, zas jesli
    > stwierdza sie niewaznosc czegos, to tym samym to "cos" nigdy wazne nie

    Mniej wiecej o to chodzi.
    Wg KPK nie mozna malzenstwa "uniewaznic", tylko dojsc do wniosku ze z pewnych
    powodow malzenstwo nigdy nie zostalo zawarte.
    :-)
    W roznych krajach rozne to moga byc powody, zeby bylo ciekawiej.

    Michal.

  • 4. Data: 2002-11-05 16:24:44
    Temat: Odp: Malzenstwo
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Natalia Slowik - www.beep.pl <n...@b...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aq8kok$7vj$...@n...tpi.pl...
    > czym rozni sie uniewazneinie od pojecia stwierdzenia neiwaznosci
    malzenstwa.
    > Szczegolnie na podstawie kodeksu prawa kanonicznego. Czy ma to znaczenie w
    > pisaniu skargi? Pozdrawiam i dziekuje.

    oczywiście ma to znaczenie:-) np:
    nieważność tzn.nieistnienie występuje wtedy gdy niezachowano jednej sposród
    przesłanek przewidzianych w art.1 k.r.o

    unieważnienia można dochodzić z powodów, z którymi przepisy k.r.o łączą
    sankcje unieważalności art.17 k.r.o

    wg. prawa kanonicznego od kan.1141 rozdz.IX oraz unieważnienie rozdz.X od
    kan.1156

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-05 19:56:40
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    prawdopodobne w pr kan nie ma instytucji uniewaznienia a stwierdzenie
    nieistnienia

  • 6. Data: 2002-11-05 20:55:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Lukasz Ciszewski <l...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:1...@a...swietochlowice.dial
    up.inetia.pl...
    > prawdopodobne w pr kan nie ma instytucji uniewaznienia a stwierdzenie
    > nieistnienia

    poczytaj sobie kodeks postępowania kanonicznego

  • 7. Data: 2002-11-06 08:40:51
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    > poczytaj sobie kodeks postępowania kanonicznego

    a dlugi :):):)???
    jesli nie to prosze o namiar

    pozdr

  • 8. Data: 2002-11-06 09:44:16
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > :-)
    > W roznych krajach rozne to moga byc powody, zeby bylo ciekawiej.

    mianowicie ?
    w jakich krajach jakie powody ????

    sqrczak

  • 9. Data: 2002-11-06 13:08:56
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    > poczytaj sobie kodeks postępowania kanonicznego

    Nie ma czegoś takiego, jest tylko kodeks prawa kanonicznego, ponadto inny
    kodeks reguluje prawo kanoniczne katolickich kościołów wschodnich (ale nazwy
    nie pamiętam...)

    pzdr

    marek :-)

  • 10. Data: 2002-11-06 16:20:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik lidmar <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqb4dl$55i$...@n...gazeta.pl...

    > Nie ma czegoś takiego, jest tylko kodeks prawa kanonicznego, ponadto inny
    > kodeks reguluje prawo kanoniczne katolickich kościołów wschodnich (ale
> [...]

    zgadza sie przepraszam ale zbyt duzo odpisuje i sie pomyliłam :-)

    masz racje :-)

    Sandra