  • 1. Data: 2002-11-05 13:02:55
    Temat: Umowa-zlecenie a ZUS
    Od: Piotrek <p...@f...onet.pl>

    Witam

    Jestem zatrudniony na umowe o prace na pelny etat.
    U innego pracodawcy-zleceniodawcy jestem zatrudniony na umowe zlecenie.

    Czy od umowy zlecenia musze placic ZUS?
    Jakie paragrafy o tym mowia?

    pozdrowienia

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-11-05 13:04:45
    Temat: Re: Umowa-zlecenie a ZUS
    Od: Piotrek <p...@f...onet.pl>

    Przepraszam za wielokrotne wyslanie postu.

    Jakiej przejsciowe problemy z programem do newsow:(

  • 3. Data: 2002-11-06 22:32:29
    Temat: Odp: Umowa-zlecenie a ZUS
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotrek <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq8fhu$pdi$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Jestem zatrudniony na umowe o prace na pelny etat.
    > U innego pracodawcy-zleceniodawcy jestem zatrudniony na umowe zlecenie.
    >
    > Czy od umowy zlecenia musze placic ZUS?

    Nie, nie musisz. Ale pamietaj o zdrowotnym.

    > Jakie paragrafy o tym mowia?

    Niestety tego ci nie powiem. Ale najlepiej spytaj w Inspekcji Pracy - pytaj
    o radce prawnego!

    Pozdrawiam!!