eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej? › Odp: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 19:38:42 +0100

    Użytkownik Junior <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...poleczki.dialup.inet
    ia.pl...
    > Mam jeszcze kilka pytań do tej sprawy :)
    > 1. Jak mogę udowodnić moją niewinność jeśli 8 osób zeznaje przeciwko mnie,
    > po mojej stronie jest tylko jedna osoba?

    to odbędzie sie w sądzie na zasadzie wysłuchania nieletnich i po wysłuchaniu
    sędzia podejmie decyzje czy umorzy postępowanie w co wątpie:-) myśle ,że
    zastosuje środek wych.w postaci np. nadzoru odp. rodziców tzn. rodzice
    wiecej poświecić muszą uwagi swojemu synowi:-) i zdawać relacje z jego
    zachowania w postaci sprawozdań :-) o zachowaniu ...ale nie jestem pewna do
    konca ,może skończyć się upomnieniem ale to wątpliwe :-)

    > 2. Dlaczego prokuratura zajmuje się takimi błachymi sprawami gdzie
    wszystko
    > nie trzyma się kupy (myśląc logicznie to jak 2 osoby mogą zaczepić 8 osób
    > chcieć się bić a poza tym zeznania drugiej strony nie pokrywają się) i
    > kieruje sprawę do sądu zamiast umożyć?

    bo to nie jest błacha sprawa :-) to demoralizacja w świetle prawa
    polskiego,rozboje, błacha sprawa dla sądu rodzinnego to wiesz jaka ? :-)
    taka kiedy dziecko wchodzi do Hitu i kradnie batona z głodu a jakiś jełop
    kieruje to do sądu i cała procedura rusza by to tylko umorzyć bo do tego sie
    to kwalifikuje... ale nie rozboje ... piszesz o logice 2 na 8 :-) hehe to
    zależy jakich dwóch i jakich ośmiu :-) to też chyba logiczne co?

    > 3. Czy przy minimalnej karze zostaje mi coś w aktach?

    kurator moze sie Toba interesowac do 21 roku życia a rodzice za nadzór będą
    płacić np. to tylko przykład gdybys dostał nadzór kuratora sądowego

    Sandra