eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej? › Re: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
  • Data: 2002-11-25 17:47:17
    Temat: Re: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
    Od: "Junior" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze kilka pytań do tej sprawy :)
    1. Jak mogę udowodnić moją niewinność jeśli 8 osób zeznaje przeciwko mnie, a
    po mojej stronie jest tylko jedna osoba?
    2. Dlaczego prokuratura zajmuje się takimi błachymi sprawami gdzie wszystko
    nie trzyma się kupy (myśląc logicznie to jak 2 osoby mogą zaczepić 8 osób i
    chcieć się bić a poza tym zeznania drugiej strony nie pokrywają się) i
    kieruje sprawę do sądu zamiast umożyć?
    3. Czy przy minimalnej karze zostaje mi coś w aktach?

    Pozdrawiam
    Junior