  • 41. Data: 2018-03-11 17:18:24
    Temat: Re: wałceniem Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-03-18 o 14:29, Shrek pisze:

    > Tym bardziej jak przyznał się _do_bycia_na_dyskotece_ bo mu policjaci
    > wpierdol na komendzie spuścili a potem odwołał.
    > No ale dla ciebie to okolicznoiść obciążajaca. Nawet bardziej niż ślady
    > biologiczne. Dlatego wzbudziło to zdziwienie publiczności.

    Skąd to wydedukowałeś?

  • 42. Data: 2018-03-11 18:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd to wydedukowałeś?

    "O wiele bardziej w moich
    oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było."

    Pewnie znów nie napisałeś tego co napisałeś?

    Shrek

  • 43. Data: 2018-03-11 23:16:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-03-18 o 18:13, Shrek pisze:

    > "O wiele bardziej w moich
    > oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było."
    > Pewnie znów nie napisałeś tego co napisałeś?

    Ależ napisałem, ale nie napisałem, że to dowód winy. Jak ktoś zmienia
    wyjaśnienia, to zawsze wzbudza podejrzenie, że ma jakiś cel. A opowieści
    o biciu na Policji, to serwuje co drugi podejrzany mieszający się w
    wyjaśnieniach.

    Problemem dla mnie jet to,ze w tym materiale prasowym nie ma słowem o
    dowodach, na podstawie których sąd by go mógł skazać. Jest kilka
    poszlak. Chcę wierzyć, że jakieś dowody były, tylko jak zwykle
    dziennikarz nie wie.

  • 44. Data: 2018-03-12 07:05:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ napisałem, ale nie napisałem, że to dowód winy.

    Tylko obciążenie. Mniej istotne niż dowody biologiczne.

    Znów napisałeś coś, czego nie napisałeś.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-03-12 20:07:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-03-18 o 07:05, Shrek pisze:

    > Tylko obciążenie. Mniej istotne niż dowody biologiczne.
    > Znów napisałeś coś, czego nie napisałeś.

    Nie, Ty znów widzisz coś, czego nie ma.

  • 46. Data: 2018-03-13 19:26:45
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Animka w

    > Strona chroniona, Nie da się skopiować nawet jednego wiersza.

    ???

    > https://newsbook.pl/2016/10/08/sprawa-ewy-tylman-zab
    rala-ja-rzeka-czy-ludzie/

    <cite>
    Sprawą Ewy Tylman  zajmowały się niemal wszystkie media w Polsce. Zwykle
    pobieżnie, bez wgłębiania się w temat. Bez doszukiwania się prawdy. Zamiast
    tego wystarczały słowa policji, prokuratora lub detektywa. Nikt ich nie
    werykował, bo i po co, skoro tak łatwiej i szybciej. Tym bardziej teraz,
    gdy znalazło się ciało, a rzekomy sprawca czeka na wyrok w celi, nikt nie
    zada już sobie trudu dociekania, jak doszło do tej śmierci? Czy ktokolwiek
    jest jej winny? Czy na pewno jest to kolega z pracy, a nie inna osoba? A
    może był to tylko tragiczny wpadek? Od grudnia ubiegłego roku szukamy
    odpowiedzi na te i inne pytania związane ze śmiercią Ewy Tylman.
    Dotarliśmy  do nagrań, dokumentów i informacji, które stawiają śledztwo w
    tej sprawie w nowym świetle. Niektóre fakty są wprost skandaliczne.
    ,,Okolice mostu św. Rocha 23 listopada 2015 roku. Około godziny 3.30,
    właśnie ,,kończy się" życie dwóch młodych ludzi, Ewy Tylman i tymczasowo
    aresztowanego Adama Z. Bo w tej sprawie chodzi o dwoje młodych ludzi a nie
    o jedną, jak pisze większość gazet, portali internetowych i stacji
    telewizyjnych. Życie jednej z nich zakończyło się tej felernej listopadowej
    nocy w Warcie, a drugiej trwa w ponurej celi aresztu na ul. Młyńskiej w
    Poznaniu i może skończyć się więzieniem, czy słusznie?" - pyta w mailu do
    naszej redakcji dwójka młodych mieszkańców Poznania. Od ponad 8 miesięcy
    szukamy odpowiedzi na to i inne pytania związane ze śmiercią Ewy Tylman.
    Wiele z nich pozostaje nadal bez odpowiedzi, lecz ich brak wywołuje kolejne
    wątpliwości.
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2018-03-13 23:48:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-13 o 19:26, TomN pisze:

> [...]
    > na to i inne pytania związane ze śmiercią Ewy Tylman. Wiele z nich
    > pozostaje nadal bez odpowiedzi, lecz ich brak wywołuje kolejne

    Pod linkiem, który podałam jest napisane, że ten z ABW był zwykłym
    robolem. Do pracy go zaprotegowała jego chrzestna, on wciągnął jeszcze
    jakiegoś kolegę.
    Z telefonu Ewy ktoś się logował, więc telefon był w użyciu. Potem
    telefon znalazł się przy zwłokch, ktoś ja wrzucił do wpdy później.
    Zwłoki wygladały jakby były niedawno do tej rzeki wrzucone.
    I wiele, wiele innych ciekawych rzeczy nie rozwiązanych przez policję
    jest tam napisane. Warto naprawdę przeczytać.

    --
    animka