    Subject: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Tue, 13 Mar 2018 23:48:29 +0100

    W dniu 2018-03-13 o 19:26, TomN pisze:

    > ???

    rala-ja-rzeka-czy-ludzie/

> [...]
    > młodych ludzi a nie o jedną, jak pisze większość gazet, portali
    > internetowych i stacji telewizyjnych. Życie jednej z nich zakończyło
    > się tej felernej listopadowej nocy w Warcie, a drugiej trwa w ponurej
    > celi aresztu na ul. Młyńskiej w Poznaniu i może skończyć się
    > więzieniem, czy słusznie?" - pyta w mailu do naszej redakcji dwójka
    > młodych mieszkańców Poznania. Od ponad 8 miesięcy szukamy odpowiedzi
    > na to i inne pytania związane ze śmiercią Ewy Tylman. Wiele z nich
    > pozostaje nadal bez odpowiedzi, lecz ich brak wywołuje kolejne

    Pod linkiem, który podałam jest napisane, że ten z ABW był zwykłym
    robolem. Do pracy go zaprotegowała jego chrzestna, on wciągnął jeszcze
    jakiegoś kolegę.
    Z telefonu Ewy ktoś się logował, więc telefon był w użyciu. Potem
    telefon znalazł się przy zwłokch, ktoś ja wrzucił do wpdy później.
    Zwłoki wygladały jakby były niedawno do tej rzeki wrzucone.
    I wiele, wiele innych ciekawych rzeczy nie rozwiązanych przez policję
    jest tam napisane. Warto naprawdę przeczytać.

    --
    animka