    Subject: Re: wałceniem Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 11 Mar 2018 23:16:55 +0100

    W dniu 11-03-18 o 18:13, Shrek pisze:

    > "O wiele bardziej w moich
    > oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było."
    > Pewnie znów nie napisałeś tego co napisałeś?

    Ależ napisałem, ale nie napisałem, że to dowód winy. Jak ktoś zmienia
    wyjaśnienia, to zawsze wzbudza podejrzenie, że ma jakiś cel. A opowieści
    o biciu na Policji, to serwuje co drugi podejrzany mieszający się w
    wyjaśnieniach.

    Problemem dla mnie jet to,ze w tym materiale prasowym nie ma słowem o
    dowodach, na podstawie których sąd by go mógł skazać. Jest kilka
    poszlak. Chcę wierzyć, że jakieś dowody były, tylko jak zwykle
    dziennikarz nie wie.