  • 31. Data: 2018-03-11 02:58:58
    Temat: Re: wałceniem Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież po to im się stawia zarzuty, żeby mieli prawo kłamać, więc
    > czemu mają mieć przesrane? Oczywiście powinien być emotek, ale jakoś mi
    > przestaje być do śmiechu.

    To było zdaje się wczesniej :)

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2018-03-11 07:14:17
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na pewno się tacy znajdą, kwestia ilu.

    Większość. Celem tych, z którymi masz potencjalny kontakt jest
    wyrobienie statystyki.

    > Postrzegasz ich jako omalże
    > zbrodniczą organizację, w której nie ma dobrych osób.

    Od razu zbrodniczą. Po prostu korporacja jak każda inna. I mrówki
    wyrabiają cele postawione przez kierownictwo niższego szczebla. A celami
    nie są ani przestrzeganie twoich praw, ani twoje zadowolenie, ale dobra
    statystyka. Jak pracowałeś kiedyś w korpo, to wiesz, że się wyrabia
    tardżety w dedlajnach, a nie zastanawia się czy ma to sens.

    > Tak, ale to było dawno temu. Kiedyś pogryzł mnie pies i włascicielka
    > zwiała z nim na wielorodzinną posesję. Zadzwoniłem, juz nie pamiętam na
    > jaki nr, przyjechali bardzo szybko, facet polazł tam ze mną, a potem
    > jeszcze gdzieś mnie woził jakimś rozklekotanym polonezem, bo pies był
    > nieszczepiony.

    No widzisz, niezbyt imponujące portfolio, skoro było to z czasów trapezów;)

    > A jak to oceniasz z perspektywy kilkunastu lat, jest gorzej, lepiej?

    IMHO gorzej. Nawet jakby było tak samo to bardzo źle. Wszytko inne
    poszło w tym czasie do przodu. Do tego robią za policję polityczną.
    Wizerunek kulsona nie wziął się z powietrza.

    > Trochę mnie już w Polsce nie ma, może się coś na gorsze zmienia, choć w
    > którymś momencie wydawało mi się, że ogóny trend jest odwrotny. Byłem
    > swojego czasu bardzo mile zaskoczony, jak pomocne były babki z 2ch
    > różnych US w rozwiązaniu problemów mojego mega popierzonego PITu.

    No sam widzisz nawet w skarbówce i zusie mili ludzie. A w policji jak w
    lesie.

    Shrek

  • 33. Data: 2018-03-11 07:37:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To było zdaje się wczesniej :)

    No było. A tu masz efekty.

    Shrek

  • 34. Data: 2018-03-11 08:03:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2018 o 08:06, cef pisze:

    > To jest jakiś standard myślenia i interpretacji?
    > Urzędowy może?

    Kulsoni. No kto to widział, żeby przy wpierdolu się przyznawać a potem
    odwoływać. Winny!

    Shrek

  • 35. Data: 2018-03-11 09:18:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzisz, niezbyt imponujące portfolio, skoro było to z czasów trapezów;)

    No a ile miałbym tego mieć skoro całe moje nie aż tak krótki życie tych
    bezpośrednich interakcji to miałem może ze 20? Raz coś od nich
    konkretnego chciałem i byli pomocni. Jak mnie złapali na jakimś
    wykroczeniu drogowym, to skoro je popelniłem to co najwyżej próbowałem
    coś utargowac, ale pretensji miec nie było o co. Nikt mnie nigdy nie
    sprawdzał (w stylu tego rowerzysty), poza lotniskami rzecz jasna.

    Ba, nawet z raz mnie zatrzymali w późnym nastolęctwie jak rowerem
    jechałem, bo im się wydawało, że jestem pijany (nogawka mi się w łańcuch
    wkręciła). Po tym jak im chuchnąłem całodziennym kapciem, już nic ode
    mnie nie chcieli.

    > IMHO gorzej. Nawet jakby było tak samo to bardzo źle. Wszytko inne
    > poszło w tym czasie do przodu. Do tego robią za policję polityczną.
    > Wizerunek kulsona nie wziął się z powietrza.

    Niestety ostatnie 2 lata daje trochę do myslenia.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2018-03-11 10:38:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > coś utargowac, ale pretensji miec nie było o co. Nikt mnie nigdy nie
    > sprawdzał (w stylu tego rowerzysty), poza lotniskami rzecz jasna.

    W sumie też sobie przypominam, że raz mnie puścili za niemanie świateł.
    I raz wpuścili w korku przez pojedynczą ciągłą i okazało się że to nie
    prowaokacja. Innych pomocy z ich strony sobie nie przypominam. A trochę
    interakcji miałem. Od zgłoszenia kradzieży (robili wszystko, żebym sobie
    poszedł), przez teren zabudowany obok szkłóki... leśnej, nachalną próbe
    wymuszenia łapówki za skręt na zakazie, trochę papierów z powodów
    zawodowych, dmuchanie na rowerze w alkomat...

    Ale wracając do meritum - im szybciej zrozumiesz, że oni nie są dla
    ciebie czy społeczeństwa a po prostu wyrabiają statystyki, tym lepiej
    dla ciebie.

    > Niestety ostatnie 2 lata daje trochę do myslenia.

    I te chuligańskie wybryki polegające na śpiewaniu hymnu... BTW - mniej
    więcej 1/3 policantów obstawiająch ten cyrk robiła to ewidentnie z
    przymusu. Widać było w postawie, z częścią dało się pogadać, nawet ci co
    ich wynosili do suk twierdzili, że część robila to "nadwyraz uprzejmie".
    Tym bardziej szkoda jak ktoś szedł do policji z jakimiś ideałami a teraz
    zrobili z niego kulsona.

    Shrek

  • 37. Data: 2018-03-11 13:24:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-03-18 o 08:03, Shrek pisze:

    > Kulsoni. No kto to widział, żeby przy wpierdolu się przyznawać a potem
    > odwoływać. Winny!

    Ogarniacie, że w materiale jet o przyznaniu się i odwołaniu przyznania
    się dobycia na tej dyskotece, a nie do zabójstwa?

  • 38. Data: 2018-03-11 13:30:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ogarniacie, że w materiale jet o przyznaniu się i odwołaniu przyznania
    > się dobycia na tej dyskotece, a nie do zabójstwa?

    A co za różnica. Twierdzi, że się przyznał, bo mu spuścili wpierdol:

    "Przesłuchiwany przez śledczych Tomasz przyznał się, że był w Nowy Rok
    był w Miłoszycach, ale później wszystkiego się wyparł. Według niego
    policjanci wymusili te zeznania biciem. "

    Ponadto sam pisałeś, że ludziom stawia się zarzuty, żeby ich "procesowo
    przesłuchać". Po postawieniu zarzutów moga bezkarnie kłamać, więc czemu
    miałoby to ich obciążać?

    Shrek

  • 39. Data: 2018-03-11 14:16:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-03-18 o 13:30, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Ponadto sam pisałeś, że ludziom stawia się zarzuty, żeby ich "procesowo
    > przesłuchać". Po postawieniu zarzutów moga bezkarnie kłamać, więc czemu

    Bycie na dyskotece nie jest przestępstwem. Zakładam, że mieli jakieś
    dowody na jego udział w zgwałceniu. Sam pobyt w dyskotece jest cienkim
    dowodem.

  • 40. Data: 2018-03-11 14:29:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bycie na dyskotece nie jest przestępstwem. Zakładam, że mieli jakieś
    > dowody na jego udział w zgwałceniu. Sam pobyt w dyskotece jest cienkim
    > dowodem.

    Tym bardziej jak przyznał się _do_bycia_na_dyskotece_ bo mu policjaci
    wpierdol na komendzie spuścili a potem odwołał.

    No ale dla ciebie to okolicznoiść obciążajaca. Nawet bardziej niż ślady
    biologiczne. Dlatego wzbudziło to zdziwienie publiczności.

    Shrel