  • 81. Data: 2017-09-24 01:26:05
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Sep 2017 20:58:18 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Chyba znamy różne dane.
    > W nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku przestępczość wzrosła o
    > 100%.

    Kiedy to niby bylo ? I kiedy sie skonczylo ?

    Bo potem przyszedl Gulliani, przestepczosc spada o wiele procent, a
    potem mu zarzucili, ze w tym okresie w calych USA spadla.

    J.

  • 82. Data: 2017-09-24 02:32:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.09.2017 o 15:21, rg pisze:

    > Raczej twój kretyński.
    > Samochód jest potrzebny na codzień, broń nie.

    Wydaje Ci się.

  • 83. Data: 2017-09-24 08:24:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 22:02, ń pisze:
    > Pie.....ć kazdy może, jeden lepiej, drugi gorzej.

    Na jednym weekendowym strzelaniu na strzelnicy wystrzelałem sobie więcej
    amunicji, niż roczny przydział policjanta.

    --
    MN

  • 84. Data: 2017-09-24 08:49:44
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Na jednym weekendowym strzelaniu na strzelnicy wystrzelałem sobie
    > więcej amunicji, niż roczny przydział policjanta.

    A podasz wprost twarde fakty czyli ile wynosi ten roczny przydział?
    Ja ci na gołe słowo niezbyt uwierzę dopóki nie zaczniesz pisać w sposób
    bardzo upraszczający weryfikacje twierdzeń które nie powinny być prawdziwe.

    --
    A. Filip

  • 85. Data: 2017-09-24 11:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Policjanci wielokrotnie udowadniali, że broń mają opanowaną gorzej od
    > prywatnych jej posiadaczy.

    Dziwne, prawda? Tyle szkolen a i tak okazuje sie ze brakuje umiejetnosci,
    wprawy.
    A wezmy teraz kogos kto kupi i bedzie trzymał schowane w szafie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 86. Data: 2017-09-24 11:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I zakładasz ze mnie nie wolno mieć opinii tylko muszę ci udowadniać
    > jakieś badania linkami?

    ROTFL
    Naprawde nie rozrózniasz opinii od danych?

    > Cel to ograniczenie. I ty ten cel wybrałeś postulując ograniczenie
    > w dostępie do broni. A może coś pomyliłem i nie chciałeś ograniczać?

    Nie, celem jest jak najmniejsza ilosc ofiar, jak najdłuższe zycie etc.
    Mylisz cel z metoda - to i dziwne wnioski Ci wychodzą.

    Czyli nie. Trudno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 87. Data: 2017-09-24 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Chyba znamy różne dane.
    > W nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku przestępczość
    > wzrosła o 100%.

    Mogę poprosić o jakieś dokładniejsze informacje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 89. Data: 2017-09-24 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Jest mnóstwo tego typu szkoleń. Naprawdę demonizujesz. Ale nic
    > dziwnego - jesteśmy jednym z najbardziej rozbrojonych krajów na
    > świecie i nie ma u nas ani kultury ani wiedzy o broni.

    Nie chodzi o to czy sa dostepne, chodzi o to czy sa wymagane...
    Bo widze tu spora asymetrie - samochód mozesz prowadzic po ponad 30
    godzinach kursu.
    A bron?

    > W Niemczech jest 30 razy więcej broni na jednego mieszkańca niż w
    > Polsce. Jakoś nie słyszy się o masowych postrzeleniach.

    Zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 88. Data: 2017-09-24 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Wydaje Ci się.

    Dasz rade wypowiedziec sie troche mniej ogólnie?
    Twoja uwaga dotyczyła broni czy samochodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 90. Data: 2017-09-24 14:32:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 11:00, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Naprawde nie rozrózniasz opinii od danych?

    Ja owszem, ty najwyraźniej nie zawsze.

    > Nie, celem jest jak najmniejsza ilosc ofiar, jak najdłuższe zycie etc.
    > Mylisz cel z metoda - to i dziwne wnioski Ci wychodzą.

    To masz problem, bo cukrzyca skraca nam życie bardziej niż wypadki
    samochodowe. Zaczynaj szczekać za zabranianiem.

    > Czyli nie. Trudno.

    Skoro sam udowadniasz jak trudno się powstrzymać przed odpisaniem to
    w tym przypadku nawet uwierzę. :-)