  • 191. Data: 2017-09-27 23:12:29
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-27 o 21:00, Budzik pisze:

    > Pozwól ze przekaze gratulacje dla rodziców - pieknie nauczyli synka
    > konstruktywnej rozmowy.

    To była krytyka twojej postawy a nie rozmowa.

    > Wracajac do twojej argumentacji - ja nie krzyczałem. Ba - byłem bardzo za
    > tym, zeby na 125 mozna jezdzic majac tylko prawka A.

    Czyli byłeś przeciwko jeżdżeniu na 125cm2 bez prawka na A.

    > Tak, ale mylisz mnie z kims bo ja byłem bardzo ZA!

    Jak wyżej byłeś łaskaw napisać byłeś za jeżdżeniu tylko z prawkiem
    kat. A.

    Pozdrawiam

  • 192. Data: 2017-09-27 23:14:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A jednak przed atakiem nikogo to nie powstrzymało...

    Adolf wpędził kraj w długi i musiał uciekać w wojnę.

    Pozdrawiam

  • 193. Data: 2017-09-28 02:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Adolf wpędził kraj w długi i musiał uciekać w wojnę.

    No i? Ale daj spokój z Adolfem, w blizszej historii tez znajdziesz sporo
    przykładów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 194. Data: 2017-09-28 02:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To była krytyka twojej postawy a nie rozmowa.

    I rodzice nie nauczyli krytykowac bez wyzywania od idiotów?
    Cóz, bywa...

    > Czyli byłeś przeciwko jeżdżeniu na 125cm2 bez prawka na A.

    wróc, miałem na mysli oczywiście prawka B.
    Innymi słowy - byłem jak najbardziej ZA zeby nie trzeba było robić
    osobnego PJ do prowadzenia skutera o pojemnosci do 125.

    jw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 195. Data: 2017-09-28 09:09:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.09.2017 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik m m...@g...com ...

    > Nie rozumiem.
    > Na motor juz nie trzeba uprawnien, kursu etc?

    Chodzi mi o to, że przynajmniej za mojego dzieciństwa, wszyscy mieli
    dookoła motory i motorynki i umiejętność jazdy na tym była wprost
    oczywista. Do tego stopnia, że jak chciałem zrobić kurs na motor, to nie
    miałem gdzie, bo instruktorzy owszem, mogli mi wbić pieczątkę że kurs
    odbyłem, ale zupełnie nie byli przygotowani na to że ktoś może nie
    umieć. A ja akurat byłem ten jeden na 100 który nie nabył wiedzy przez
    osmozę.

    TL;DR; chodzi mi o to że powszechność posiadania przekłada się w
    większym lub mniejszym stopniu na powszechność umiejętności posługiwania
    się.

    p. m.

  • 196. Data: 2017-09-28 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

> [...]
    >
    > TL;DR; chodzi mi o to że powszechność posiadania przekłada się w
    > większym lub mniejszym stopniu na powszechność umiejętności

    I mowisz ze chciałbys zeby teraz była taka swoboda z bronia? Hmm...
    Z pewnoscia ci którzy sie nie postrzela, zdobeda wiedze na temat
    posługiwania sie bronia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 197. Data: 2017-09-28 12:26:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-28 o 02:00, Budzik pisze:

    > I rodzice nie nauczyli krytykowac bez wyzywania od idiotów?
    > Cóz, bywa...

    Nauczyli że jak nie pomaga to trzeba powtórzyć bardziej dosadnie.

    > wróc, miałem na mysli oczywiście prawka B.
    > Innymi słowy - byłem jak najbardziej ZA zeby nie trzeba było robić
    > osobnego PJ do prowadzenia skutera o pojemnosci do 125.

    Zatrudnij rzecznika prasowego. Będzie cię tłumaczył jak pewnego
    polityka "pan prezydent mówiąc że jest to białe miał oczywiście na
    myśli że jet to czarne".

    > jw.

    I jeszcze się dziwisz że cię za idiotę uważam?

    Pozdrawiam

  • 198. Data: 2017-09-28 12:29:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-28 o 02:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > No i? Ale daj spokój z Adolfem, w blizszej historii tez znajdziesz sporo
    > przykładów.

    Afganistan: Angole dostali po dupie, Rosjanie dostali po dupie,
    Amerykanie dostali po dupie.
    Zająć było łatwo, utrzymanie było trudne i kosztowne.
    Na koniec okazywało się nieopłacalne.

    Pozdrawiam

  • 199. Data: 2017-09-28 15:07:22
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 16:49, Budzik pisze:

    > Z cukrzyca jest jednak ten plus ze kazdy szkodzi tylko sobie.

    Nie tylko. Chory z cukrzycą może spowodować wypadek, np. samochodowy.
    Więc może jednak zakazać tego ruchu samochodowego? Nie będzie ofiar
    wypadków samochodowych.

    > Bo widzisz, ja sie nie boje, ze ktos sobie kupi bron i sie postrzeli w
    > domu, ja sie boje tego, ze jeden z drugim wariatem np. przy okazji
    > jakiejs kłotni albo po prostu zabawy postrzeli mnie.

    Nie boisz się, że dwóch wariatów zacznie rzucać w siebie nożami,
    siekierami i przypadkowo trafią Ciebie?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 200. Data: 2017-09-28 17:43:00
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.09.2017 o 12:29, RadoslawF pisze:
    > Afganistan: Angole dostali po dupie, Rosjanie dostali po dupie,
    > Amerykanie dostali po dupie.
    > Zająć było łatwo, utrzymanie było trudne i kosztowne.
    > Na koniec okazywało się nieopłacalne.

    Myślę że Afgańczycy są zachwyceni tym że tyle razy byli zajmowani i na
    koniec okazało się to nieopłacalne.

    p. m.