  • 221. Data: 2017-10-03 07:00:34
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale przeciez nie organizacja glosuje.

    Kosciół jako organizacja w Polsce tez nie głosuje a jednak wpływ na wynik
    wyborów ma zdecydowanie niepomijalny.

    > Ale dzieki temu, jakby np prezydent stwierdzil, ze ustawa Kongresu
    > go nie obowiazuje, bo jej nie opublikowal, to Amerykanie moga go po
    > prostu zastrzelic. A my mozemy tylko transparentem pomachac :-)

    Jednemu to sie kiedys nawet udało.
    Co nie zmienia ze taki zart uwazam za mało smieszny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 222. Data: 2017-10-03 09:27:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.10.2017 o 18:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > W jakim sensie ?
    > Ze sobie pojezdzili troche na motorze kolegi/rodziny,

    W tym właśnie sensie.

    p. m.

  • 223. Data: 2017-10-03 09:27:49
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.09.2017 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik m m...@g...com ...

    > Ok, ale ja mowiłem o braku takiej korelacji w przypadku broni.

    Nie wiem czemu akurat w przypadku broni miałby być brak takiej korelacji.

    p. m.

  • 224. Data: 2017-10-03 11:02:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kosciół jako organizacja w Polsce tez nie głosuje a jednak wpływ na
    >wynik
    >wyborów ma zdecydowanie niepomijalny.

    Czyli suweren tak chce :-)

    >Jednemu to sie kiedys nawet udało.
    >Co nie zmienia ze taki zart uwazam za mało smieszny.

    Ale czy to zart ?

    Pamietaj, ze amerykanska konstytucja wyrosla z przesladowania
    obywateli przez rzad (brytyjski).
    I obywatele chcieli kraju, gdzie rzad ich nie bedzie przesladowal, i
    doszli do wniosku, ze nic tak nie gwarantuje swobod obywatelskich jak
    dobrze uzbrojona milicja obywatelska.

    A my ? My od 70/200/1000 lat przyzwyczajeni do przesladowania :-)

    J.

  • 225. Data: 2017-10-03 13:01:33
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 2 Oct 2017 14:13:09 +0200, w <n59nmmf6dd0w$.wfwsksww1rsi$.dlg@40tude.net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Dramatycznie wzrósł bilans ostrzelania koncertu w Las Vegas. Szeryf stanu
    > Nevada podaje, że zginęło co najmniej 50 osób, a ponad 200 jest rannych.
    > 64-letni Stephen Paddock strzelał z okna hotelu.
    >
    > całość:
    6150,ponad-50-osob-zastrzelonych-w-las-vegas-przez-j
    ednego-mezczyzne.html#MT#MegaMT

    Starszy, zrównoważony pan. No jak mu nie dać broni?

  • 226. Data: 2017-10-03 13:53:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 03 Oct 2017 13:01:33 +0200, rg napisał(a):

    > Starszy, zrównoważony pan. No jak mu nie dać broni?

    Na pewno był bardzo kulturalny i miał - wyssane z mlekiem matki i
    ugruntowane ponad dwoma wiekami wolnościowej tradycji - doświadczenie, jak
    obchodzić się z bronią, żeby nikomu przypadkowemu nie zrobić krzywdy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 227. Data: 2017-10-03 16:17:11
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 3 Oct 2017 13:53:50 +0200, w <11fl3f1c0sfd6.9adocvt7os1h$.dlg@40tude.net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Na pewno był bardzo kulturalny i miał - wyssane z mlekiem matki i
    > ugruntowane ponad dwoma wiekami wolnościowej tradycji - doświadczenie, jak
    > obchodzić się z bronią, żeby nikomu przypadkowemu nie zrobić krzywdy.

    A to, że na końcu zastrzelił siebie, to skutek nieostrożnego obchodzenia się z
    bronią. Ważne, że przy tym nie zrobił nikomu postronnemu krzywdy.

  • 228. Data: 2017-10-03 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Nie wiem czemu akurat w przypadku broni miałby być brak takiej
    > korelacji.

    No własnie dlatego ze chyba byś nie chciał aby ludzie sobie wychodzili
    postrzelać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."