    Subject: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <oqd546$ndc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59cbcab0$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Thu, 28 Sep 2017 09:09:41 +0200

    W dniu 27.09.2017 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik m m...@g...com ...

    > Nie rozumiem.
    > Na motor juz nie trzeba uprawnien, kursu etc?

    Chodzi mi o to, że przynajmniej za mojego dzieciństwa, wszyscy mieli
    dookoła motory i motorynki i umiejętność jazdy na tym była wprost
    oczywista. Do tego stopnia, że jak chciałem zrobić kurs na motor, to nie
    miałem gdzie, bo instruktorzy owszem, mogli mi wbić pieczątkę że kurs
    odbyłem, ale zupełnie nie byli przygotowani na to że ktoś może nie
    umieć. A ja akurat byłem ten jeden na 100 który nie nabył wiedzy przez
    osmozę.

    TL;DR; chodzi mi o to że powszechność posiadania przekłada się w
    większym lub mniejszym stopniu na powszechność umiejętności posługiwania
    się.

    p. m.