    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OT: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 22:30:07 +0200

    On Fri, 10 Sep 2004, idiom wrote:

    >+ Użytkownik "Przemek R."
    [...]
    >+ > nie przyszlo Ci do glowy ze moglem przed napisaniem nie przeczytac?
    >+ > odpowiadalem komus innemu. (inna gałązka :)
    >+
    >+ Ależ, kotuś, odpowiadałeś (wcześniej, niż wyskoczyłeś z haslem

    wKF: nie wynika z tego że wcześniej *widział* post który był
    wysłany wcześniej. Zależy od ścieżki newsserwerów i nie
    tylko :) - mi się zdarza (często) że Chomik mi kolejność przestawia
    i to *moich własnych* postów :] (znaczy: wysyłanych z tego
    samego komputera) - a czasem (rzadko, ale bywa, zdaje się że jak
    łącze mam przypchane równoległym transferem) niektóre *opuszcza*
    w danej sesji. I np. rano zapuszam maszynkę a ten mi nadaje posty
    których nie wysłał "ostatnio wieczorem" (i to najczęsciej nie
    są "ostatnie" !) - ze ściąganiem oraz potwierdzaniem (weryfikuje
    czy posłane posty "poszły dalej") najwyraźniej zdarza mi się
    (rzadko :)) to samo :]

    Wnoszę o niekaranie użytkownika "Przemek R" li tylko na podstawie
    dat i kolejności nadania poszczególnych postów :)

    >+ w których bierzesz udział ?? Dwa posty na raz, do przeczytania (lub
    >+ przyswojenia) to już zbyt dużo, jak na pojemność twojego "twardego dysku"?

    Jakby mi się takie coś zdarzyło - to poproszę winę zwalić na Chomika
    a raczej jego komunikację z tpnetem ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd