  • 11. Data: 2016-11-26 18:25:09
    Temat: Re: Nowy dowód - co i jak - wyrobienie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 listopada 2016 16:07:13 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie mogą zrobić kopii.

    Ale robią

  • 12. Data: 2016-11-28 13:10:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Nov 2016 18:14:11 +0100, Sonn napisał(a):

    > Czyżby? Doucz się i potem wróć. Wiem, bo niedawno wymieniałem z powodu
    > upływu terminu ważności, a szukał za ciebie nie będę.

    Dziękuję za życzliwą radę, choć nie mogę obiecać, że z niej skorzystam.

    Przy okazji możesz powiadomić stosowne organa, że Wydział Spraw
    Administracyjnych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla
    Krakowa Nowej Huty też jest niedouczony i nie pobrał opłaty, o czym jestem
    gotowy zeznać bez tortur.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 13. Data: 2016-11-29 09:29:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-11-26 o 18:25, Kris pisze:
    oglegroups.com...

    > Ale robią

    Można się nie zgodzić. Mnie podsunęli do podpisania oświadczenie, że nie
    wyraziłem zgody na ksero DO.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2016-11-29 09:50:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 09:29, Miroo pisze:

    > Można się nie zgodzić. Mnie podsunęli do podpisania oświadczenie, że nie
    > wyraziłem zgody na ksero DO.

    I jest obowiązek podpisania? :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-12-02 15:34:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-11-29 o 09:50, Liwiusz pisze:

    > I jest obowiązek podpisania? :)

    Nie pytałem :) Oświadczenie mi nie przeszkadzało.