  • 1. Data: 2005-09-18 13:14:44
    Temat: Nowelizacja w prawie budowlanym?
    Od: "stef" <s...@j...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, które dotyczy wspólnoty mieszkaniowej
    a wstawianie okien, drzwi. Ostatnio poinformowano mnie,
    że chcąc wstawić np okna muszę uzyskać pozwolenie
    z Urzędu Miasta jednocześnie sugerując mi, że weszła nowa ustawa.
    Szukałem, ale nie znalazłem żadnej nowelizacji.
    Nadmieniam, że jestem właścielem nieruchomości i muszę wstawić
    nowe okna, bo obecne same za niedługi czas wylecą.
    Proszę o pomoc
    Stef