  • 1. Data: 2005-09-18 10:53:23
    Temat: Prawa członka spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    WItam serdecznie

    W związku z tym, że obecne prawo nie wymaga, aby wraz z nabyciem
    spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego trzeba było
    zapisywać się do spółdzielni mieszkaniowej zastanawiam się czy się zapisać
    czy też nie?
    Spółdzielnia jest bardzo duża więc moj głos to kropla w morzu ...

    Poza tym zastanawiam się czy spółdzielnia powinna posiadać jakieś dokumenty,
    które (oprócz statutu) regulują sprawę udzielania pozwolen na remont w
    lokalu mieszkalnym, wymianę okien, instalację krat okiennych it.

    Chodzi mi zwłaszcza o zwrot części pieniędzy za wymianę okien.

    Czy te sprawy - prawa członka spółdzielni reguluje jakiś regulamin?

  • 2. Data: 2005-09-18 13:20:41
    Temat: Re: Prawa członka spółdzielni mieszkaniowej
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 18 Sep 2005 12:53:23 +0200, *pissmejker*
    <news:dgjh0f$qpt$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Poza tym zastanawiam się czy spółdzielnia powinna posiadać jakieś dokumenty,
    > które (oprócz statutu) regulują sprawę udzielania pozwolen na remont w
    > lokalu mieszkalnym, wymianę okien, instalację krat okiennych it.

    Powinieneś się pofatygować do swojej Sp-nii tam Ci wszystko powiedzą, albo
    napisać pismo, na które dostaniesz odpowiedź.

    > Chodzi mi zwłaszcza o zwrot części pieniędzy za wymianę okien.

    Prosisz o przybycie komisji z administracji. Komisja przychodzi i wystawia
    protokół. Potem wymieniasz okna i kopie faktur zanosisz do Sp-ni. Przyjdzie
    znowu komisja, żeby stwierdzić faktyczną wymianę okien. Potem możesz
    oczekiwać na dopłatę Sp-ni.
    Każda Sp-nia ma jakieś tam swoje ustalenia co do dopłat (jeśli ma na to
    środki) i musisz się dowiedzieć w swojej administracji.

    > Czy te sprawy - prawa członka spółdzielni reguluje jakiś regulamin?

    Statut Spółdzielni.

    --
    Kaja