  • 1. Data: 2005-09-18 13:29:23
    Temat: Za stłuczkę do sadu
    Od: "asxc" <k...@o...pl>

    Za stłuczkę do sadu
    W ostatnich tygodniach miałem małą kolizje drogową z mojej winy.
    Prowadziłem skuter na lewym pasie zmieniając pas ruchu na
    Środkowy w celu skrętu w prawo na pobliskim skrzyżowaniu
    Wyprzedził mnie niemiecki samochód poczym przed pasami zahamował gwałtownie
    czego ja się nie spodziewałem i
    Zatrzymałem mu się na zderzaku robiąc przy tym niewielkią ryske. Po trudnej
    rozmowie z właścicielem auta który był niemcem przyjechała policja miałem
    nadzieje ze wypisza mi tylko mandat ale policjant oznajmił ze jeżeli nie mam
    ukończonego 17 roku życia nie może mi wypisać mandatu tylko podaje sprawę do
    sądu rodzinnego. A że nie miałem tak że żadnego dokumentu który upoważnia mnie
    to kierowania pojazdem tego typu sprawa skomplikowała się bardziej. Za szkody
    wyrządzone musiał jednak ktoś zapłacić wiec koszt tej naprawy został potrącony z
    ubezpieczenia właściciela skutera który jechał ze mną jako pasażer.

    Radek

  • 2. Data: 2005-09-18 13:36:12
    Temat: Re: Za stłuczkę do sadu
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "asxc" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Za stłuczkę do sadu

    Fajny blog, ale od tego sa inne miejsca.

    PS czego sie spodziewales jadac pojazdem bez uprawnien?

  • 3. Data: 2005-09-18 15:08:44
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "asxc" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fajny blog, ale od tego sa inne miejsca.
    >
    > PS czego sie spodziewales jadac pojazdem bez uprawnien?

    Jeszcze nie wie, że ubezpieczenie skutera pokryje szkody a potem ściągnie żywą
    gotóweczką od właściciela.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-09-18 15:23:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie wie, że ubezpieczenie skutera pokryje szkody a potem ściągnie
    > żywą gotóweczką od właściciela.

    a z jakiej racji? Po to przeciez jest ubezpieczenie.

    P.

  • 5. Data: 2005-09-18 15:27:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a z jakiej racji? Po to przeciez jest ubezpieczenie.

    Jak sie oddaje pojazd komus kto nie ma uprawnien do kierowania, a w
    dodatku jedzie sie z takim kierowca w charakterze pasazera, to trzeba
    placic za wlasna glupote.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-09-18 15:56:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak sie oddaje pojazd komus kto nie ma uprawnien do kierowania,

    a faktycznie

    P.

  • 7. Data: 2005-09-18 16:25:08
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> napisał:

> [...]
    Prawo stanowi, że 'od kierującego', a nie od właściciela.

    >a z jakiej racji? Po to przeciez jest ubezpieczenie.
    Na podstawie art. 43.3 ustawy o o ubezpieczeniach obowiązkowych...

    Artur Golański