  • 11. Data: 2007-06-18 14:38:57
    Temat: Re: Nowa rewelka Ziobry i pytanko: "Ograniczenie zarobków adwokatów"
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a jakbys sie czyl gdybys produkowal browara i jakis show minister ktory
    > wszystko robi pod publike stwierdzilby ze max cena piwa moze wynosic 1,5
    > zl na litr ?

    i tym samym zrownalby cenowo Twoje piwo ze szcoahcmi typu "wyprodukowano
    dla biedronki" (piwo za 1,50)

    ps.
    mialo byc 0,5 litra

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 12. Data: 2007-06-18 14:48:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Doprecyzowując: "akt nie czytałem, ale kazałem wszcząć postępowanie
    > dyscyplinarne ..."

    ten cytat sie nadaje do wikipedi (tej od cytatow) :)

  • 13. Data: 2007-06-18 15:00:58
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Przeciez wiadomo ze "Ziobro jest zerem" wiec o co bic piane ?

  • 14. Data: 2007-06-18 15:05:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ::WireFree:: napisał(a):
    > Przeciez wiadomo ze "Ziobro jest zerem" wiec o co bic piane ?

    ja jestem ciekaw kiedy za te 'zera' zaczna scigac i chcialbym zobaczyc
    jak przekonuja zlapani ze nazwanie kgos zerem nie jest jego zniewazeniem..

    P.

  • 15. Data: 2007-06-18 16:30:49
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Przepraszam bardzo ale cytowalem wypowiedz lesia "" co i tak nie zmienia
    faktu ze Ziobro jest Zerem co widac slychac i czuc !

    Ja rozumie ze Pan minister "sprawiedliwosci" ale w szwajcarii nie produkuja
    tak debilnych ludzi zeby jakiemus frajerowi dawac namiary na nr kont i ich
    stan.

  • 16. Data: 2007-06-18 16:50:43
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Przepraszam bardzo "Pana ?" Panie Ziobro jesli ktokolwiek z rodziny nim byl
    a nie sadze po jakosci wypowiedzi za Dodane Zerka do kariery Boberka .

  • 17. Data: 2007-06-18 16:51:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ::WireFree:: napisał(a):
> [...]
    >
    > Ja rozumie ze Pan minister "sprawiedliwosci" ale w szwajcarii nie
    > produkuja tak debilnych ludzi zeby jakiemus frajerowi dawac namiary na

    to czy ktos jest debilem czy 'zerem' mozna nieco delikatniej zasugerowac
    i nie narazac sie na odpowiedzialnosc karna. Mnie po prostu zadziwia
    glupota niektoryc internautow, pozniej beda sie absurdlanie tlumaczyc
    woknoscia slowa i prawem do krytyki, jak kameleon (i jego Lech K.
    Gardocki).
    Miller tak go nazwal bo ten przed kilkoma milionami widzow bez zadnych
    dowodow zasugerowal ze premier mial zwiazek z zabojstwem Paply wiec w
    jego przypadku jest to usparwiedliwione (nie jeden na poziomie moglby
    dac nawet w zeby za cos takiego) i choc uznano by pewnie ze to bylo
    znaiewazeniem to kara na bank (moim zdaniem) - w przeciwienstwie do
    setek internautow - by go ominela, ale jego .. bo Ziobro swoim
    wyzywajacym zachowaniem spowodowal u niego taka reakcje.

    P.

  • 18. Data: 2007-06-18 16:52:59
    Od: Michał <n...@n...cry>

    666 napisał(a):
    > W ratownictwie morskim obowiazuje szeroko zasada "no cure, no pay".

    Ta zasada obowiązuje w wielu zawodach z zasady. Generalnie w biznesie
    bez koneksji i styku publiczno-prywatnego nie ma łatwych pieniędzy.

    Trzeba powiedzieć wprost - status quo funkcjonujące od dawna (w wielu
    rozwiązaniach od średniowiecza) jest zwykłym skurwysyńskim żerowaniem na
    społeczeństwie. Funkcjonuje to wyłącznie przez silne lobby i utrudnianie
    dostępu do wiedzy i usług prawniczych.

    Mydlenie oczu pretekstami jest żałosne i chyba obliczone na poziom
    intelektualny tych, którzy tworzyli i pielęgnowali "zasady etyczne". Owe
    zasady etyczne są wprost przykładem nieetyczności i nierzetelności
    całego zawodu i jego samorządu. Jestem pewny, że po upłynięciu 1
    pokolenia od uwolnienia zawodów prawniczych aktualne rozwiązania będą
    przykładem nieetyczności i kłamst w biznesie.

    --
    pzdr

  • 19. Data: 2007-06-18 17:00:11
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Prawdziwa cnota krytyki sie nie boi.

    Jesli Jest zerem nim pozostanie jesli nie jest i tak nie bedzie mial okazji
    i czasu na udowodnienie .

    Zreszta juz pokazal na co go stac dzieciak jedzie do Szwajcarii pogadac ze
    swistakiem bo pewnie tylko on chcialby z nim rozmawiac.

  • 20. Data: 2007-06-19 09:54:22
    Od: "MT" <s...@d...null>

    W tym kraju swoboda wypowiedzi na forum publicznym to fikcja podobnie jak
    Prawo i Sprawiedliwosc jedna wielka fikcja.

    Tak swoja droga radze uwazac co sie pisze o kim na tej grupie, "Wielki Brat"
    patrzy.