  • 1. Data: 2007-06-18 13:50:29
    Temat: Nowa rewelka Ziobry i pytanko: "Ograniczenie zarobków adwokatów"
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Czy to jest w ogole zgodne z konstytucja?
    Bo to czyste nieludzkie, robione pod publike, typowo polskie zawistne
    skurw.... az brak slow, ciekaw jestem ile czasu CI znajomi Ziobry ze
    stanow ktorzy obsmiali ponoc polskie zasady dostepu do zawodu tarzali
    sie z tego ze smiechu o ile w ogole mial wstyd podzielic sie z nimi taka
    rewelacja ...

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 2. Data: 2007-06-18 13:54:39
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W ratownictwie morskim obowiazuje szeroko zasada "no cure, no pay".
    Jak nie masz efektu, to nie masz zapłaty.
    Podobnie powinno być z adwokatami.
    I nie piszcie demagogicznie, ze nie będę chcieli brać spraw.
    Będą, tak jak ratownicy się podejmują ratowania.
    JaC

  • 3. Data: 2007-06-18 13:56:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    ciach ...]

    A przed chwilą w TV pan minister po raz kolejny pokazał czym nacechowane
    jest jego zachowanie ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-06-18 13:58:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > A przed chwilą w TV pan minister po raz kolejny pokazał czym nacechowane
    > jest jego zachowanie ...

    Doprecyzowując: "akt nie czytałem, ale kazałem wszcząć postępowanie
    dyscyplinarne ..."

  • 5. Data: 2007-06-18 14:01:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f562j3$l7e$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy to jest w ogole zgodne z konstytucja?
    > Bo to czyste nieludzkie, robione pod publike, typowo polskie zawistne
    > skurw....

    nie bronie ziobry, ale dokladnie to samo mozna powiedziec na to co robi
    krajowa rada adwokacka, czy jak sie tam ta loza szydercow nazywa
    odgorne ustalanie minimalnych stawek, brak, a wrecz zakaz konkurencji,
    zakaz ustanawiania wynagrodzenia jako procent od wygranej sprawy itd, to
    czysty oligopol niezgodny z konstytucja, obluda i skurwy...

  • 6. Data: 2007-06-18 14:29:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    >
    > nie bronie ziobry, ale dokladnie to samo mozna powiedziec na to co robi
    > krajowa rada adwokacka, czy jak sie tam ta loza szydercow nazywa

    no to zniesienie stawek minimalnych zalatwi sprawe , ale nie
    ograniczenie gornych stawek, jak mozna zmuszac najlepszch adwokatow
    ktorzy biora iles tam dziesiat tysiecy by charowali za darmo (w
    porownaniu z obecnymi stawkami) tylko dlategoz e komus zal dupe sciaska ?

    brak, a wrecz zakaz konkurencji,
    > zakaz ustanawiania wynagrodzenia jako procent od wygranej sprawy itd, to
    > czysty oligopol niezgodny z konstytucja, obluda i skurwy...

    tez mozna zmienic.

    P.

  • 7. Data: 2007-06-18 14:31:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    666 napisał(a):
> [...]
    > Podobnie powinno być z adwokatami.
    > I nie piszcie demagogicznie, ze nie będę chcieli brać spraw.
    > Będą, tak jak ratownicy się podejmują ratowania.

    no to nalezy umozliwic im to a nie narzucac.
    P.

  • 8. Data: 2007-06-18 14:33:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f564s0$sv$1@inews.gazeta.pl...

    > tez mozna zmienic.

    zgadzam sie, nate trzeba, tylko skoro sami na to do tej pory nie wpadli,
    to moze teraz sie zastanowia ;)
    moze jakies negocjaje w tej materii sie zrobia, oni zniosa minimalne,
    procent i zakaz konkurencji, a ziobro nie wprowadzi "ustawy kominowej" :)

  • 9. Data: 2007-06-18 14:34:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no to nalezy umozliwic im to a nie narzucac.

    a jakbys sie czyl gdybys produkowal browara i jakis show minister ktory
    wszystko robi pod publike stwierdzilby ze max cena piwa moze wynosic 1,5
    zl na litr ?

    P.

  • 10. Data: 2007-06-18 14:37:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a jakbys sie czyl gdybys produkowal browara i jakis show minister ktory
    > wszystko robi pod publike stwierdzilby ze max cena piwa moze wynosic 1,5
    > zl na litr ?

    zeby przyklad byl adekwatny, show minister ktory wczesniej nie otrzymal
    koncesji(czy co tam trzeba) na produkcje browara :-)