  • 1. Data: 2007-06-18 14:37:49
    Temat: Re: ZUS
    Od: u...@g...pl

    On 18 Cze, 20:36, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > 10 lipca.

    tylko pami taj ze deklaracja za czerwiec, wi c numer 062007, ja
    niestety sie pomyli em (nie wiedzia em) i wpisywa em miesi c z ozenia
    deklaracji i po kilku miesiacach okaza o sie e nie mam deklaracji za
    pierwszy miesi c, a wraz z tym i wp aty za pierwszy miesi c (za to
    wszystkie pozosta e wp aty i deklaracje by y sk adane o miesi c za
    wcze nie ;-)). Sko czy o si na zap acie za pierwszy miesi c + odsetki
    (na szcz cie nie du e).

    Usjwo

  • 2. Data: 2007-06-18 15:03:10
    Od: tommy <t...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 07:37:49 -0700, usjwo napisał(a):

> [...]
    > wszystkie pozosta e wp aty i deklaracje by y sk adane o miesi c za
    > wcze nie ;-)). Sko czy o si na zap acie za pierwszy miesi c + odsetki

    :-) Ciezkie sa poczatki, ale nie ma lekko :D
    Dzieki za pomoc i rady

  • 3. Data: 2007-06-18 15:04:38
    Od: u...@g...pl

    On 18 Cze, 22:37, u...@g...pl wrote:

> [...]
    > wszystkie pozosta e wp aty i deklaracje by y sk adane o miesi c za
    > wcze nie ;-)). Sko czy o si na zap acie za pierwszy miesi c + odsetki

    O rany!! A u mnie wygl da o po polsku. Sorry!

    PS. dalej nie wiem dlaczego tak wysz o :(

    Usjwo