  • 1. Data: 2007-06-18 13:05:03
    Temat: Wiatrówka
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam sąsiada który kupił sobie wiatrówkę i strzela do wróbli, kilka już
    "ustrzelił", czy może to robić bezprawnie? Jakie narusza prawa oraz co mu za
    to grozi? Strzela też nad moją posesją i już kilka martwych wróbli musiałem
    usunąć. Niestety nie reaguje na moje uwagi w tej kwestii.
    --
    Pozdrawiam Karol

  • 2. Data: 2007-06-18 13:13:40
    Temat: Re: Wiatrówka
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    UE napisał(a):
> [...]
    > to grozi? Strzela też nad moją posesją i już kilka martwych wróbli musiałem
    > usunąć. Niestety nie reaguje na moje uwagi w tej kwestii.

    ilośc odpowiedzi maleje proporcjonalnie do ilości kopii danego postu.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 3. Data: 2007-06-19 08:02:27
    Od: "Adnim" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f560e0$apa$1@inews.gazeta.pl...
    > UE napisał(a):
    > ilośc odpowiedzi maleje proporcjonalnie do ilości kopii danego postu.

    liczba, liczba, nie "ilość" - posty są policzalne :-)

    PL

  • 4. Data: 2007-06-19 18:56:49
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Adnim" <logo[USUN_TO]@op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f560e0$apa$1@inews.gazeta.pl...
    >>

    > liczba, liczba, nie "ilość" - posty są policzalne :-)

    Chya że to spam, wtedy to jużjest niepoliczalny :PP

    Pozdrawia mPrzemek

  • 5. Data: 2007-06-23 07:17:43
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Moj szwagier mial podobna sytuacje. Pozyczyl od kolegi wiatrowke i
    poszli postrzelac. Ktos zglosil ze strzelali do niego na policje. Ci
    wpadli wieczorem do domu z nakazem przeszukania, znalezli wiatrowke i
    wzieli go na 48. Wiatrowke zatrzymali do zbadania.

  • 6. Data: 2007-06-23 09:10:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bibi napisał(a):
> [...]
    > wpadli wieczorem do domu z nakazem przeszukania, znalezli wiatrowke i
    > wzieli go na 48. Wiatrowke zatrzymali do zbadania.

    No to trzeba zrobić awanturkę u szefów tych matołków - bezpodstawne
    zatrzymanie, nieuzasadniona rewizja...

  • 7. Data: 2007-06-23 10:06:44
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Bibi" <b...@p...fm> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > wpadli wieczorem do domu z nakazem przeszukania, znalezli wiatrowke i
    > wzieli go na 48. Wiatrowke zatrzymali do zbadania.

    a co to znaczy "poszli postrzelac"?
    o ile mi wiadomo, z wiatrowki mozna strzelac tylko do tarczy.

  • 8. Data: 2007-06-23 11:07:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GrzegorzG wrote:

    > o ile mi wiadomo, z wiatrowki mozna strzelac tylko do tarczy.

    A co mi grozi za strzelanie do puszek?

    PS: ROTFL ;)

  • 9. Data: 2007-06-23 17:51:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:1l4vk4-jo1.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No to trzeba zrobić awanturkę u szefów tych matołków - bezpodstawne
    > zatrzymanie, nieuzasadniona rewizja...

    Czemu? Pewnie zatrzymali ich nie z tego powodu, ze nielegalnie tę wiatrówkę
    posiadali, ale dlatego, że strzelali do ludzi.

  • 10. Data: 2007-06-23 17:53:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > a co to znaczy "poszli postrzelać"?
    > o ile mi wiadomo, z wiatrówki można strzelać tylko do tarczy.

    Czemu tylko do tarczy? Ja bardzo często strzelam do figur rozstawionych na
    polu tarczowym i jakoś do winy się nie poczuwam. Jak nie mam figur, to
    ustawiam puste butelki po wodzie mineralnej, bo są mniej więcej pogodne do
    figur i też da się je wywrócić.