  • 1. Data: 2007-06-18 12:55:51
    Temat: Opieka nad osobą niepełnosprawną
    Od: "Profil1" <p...@n...pl>

    Witam serdzecznie

    Nie wiem czy na tej grupie zostanie mi udzielona wskazówka co mam robić w
    następującej sytuacji.
    Mam niepełnosprawną matkę,ma ona70 lat i cierpi od kilkunastu lat na
    stwardnienie rozsiane.
    Jestem jej jedynym opiekunem,pracuję zawodowo,w firmie w której pracuję jest
    system 3-zmianowy.
    W mojej sytuacji najkorzystniej jest pracować na 2 zminę,ale jest problem z
    szefem który nie chce pójść mi na rękę bym mógł chodzić tylko na jedną
    zmianę.
    Jestem rozgoryczony bo nie wiem co mam robić,najlepszym rozwiązaniem byłoby
    całkiem zwolnić się z pracy,ale wiadomo jest to niemożliże z czegoś trzeba
    żyć.
    Jeżeli jest ktoś z sznownych grupowiczów zorientowany w temacie,może są
    jakieś urególowania prawne w tym względzie proszę o pomoc.

    Z poważaniem

    Paweł