  • 81. Data: 2022-03-29 16:57:48
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 12:49, J.F pisze:

    > No ale skoro szczepionki nie chronia przez zakażeniem ... to co
    > chciales napisac ?

    O żeś ty chuju! :P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 82. Data: 2022-03-29 16:59:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie sądzisz że tu powiedziałeś coś bezsensownego? Bo mi się tak mocno
    > wydaje.

    A wpływa na czas czy n cieżkość. Bo jak na ciężkość to wiesz - chorujesz
    to L4 i w domy siedzisz. Masz lekki katar to... chodzisz i roznosisz.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 83. Data: 2022-03-29 17:02:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 16:59:51 +0200, Shrek wrote:

    > A wpływa na czas czy n cieżkość. Bo jak na ciężkość to wiesz - chorujesz
    > to L4 i w domy siedzisz. Masz lekki katar to... chodzisz i roznosisz.

    A prawdopodobnie wplywa i na czas i na ciezkosc.

    Na ciezkosc to prawie na pewno, skoro troche chroni przed zgonem :-)

    J.

  • 84. Data: 2022-03-29 17:07:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:24, Olin pisze:

> [...]
    > dawkach. Na dzień dzisiejszy nie mamy innego skutecznego sposobu walki z
    > hospitalizacjami i zgonami. Sam fakt wykazania zakażenia o niczym nie
    > świadczy. Jako przykład można wskazać sytuację Polki, która wyleciała do
    > Chin. Nie miała żadnych objawów, opuściła Polskę z ujemnymi wynikami badań,
    > a na miejscu okazało się, że ma dodatni wynik, a dzień później, że ma
    > ujemny. To pokazuje, że raportowanie tego, że ktoś ma dodatni wynik, może
    > być obarczone wysokim prawdopodobieństwem błędu. Jedyne twarde dane jakie
    > posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i zgonów."

    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > Końcówka nie spodoba się Shurkowi, bo twarde dane to nie żadne zakażenia,
    > które tak ubóstwia cały szurnet, tylko nieistotne z foliarskiego punktu
    > widzenia hospitalizacje i zgony.

    Wręcz przeciwnie - cała wypowiedź mi się dość podoba i zasadniczo ją
    popieram - przypomnę tylko że jeszcze dwa miechy temu byłem zwolennikiem
    obowiązkowych szczepień - gdyby nie to że omicron objawia się głównie
    katarkiem dalej bym był, a tak jestem tylko zwolennikiem ale bez
    obowiązku. Z tym że dane o zgonach też są z dupy dopóki liczymy tych co
    umarli na choroby współtowarzyszące.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 85. Data: 2022-03-29 17:07:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 16:51:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Co jest o tyle ciekawe, że jak stoi po stronie szczepionek to jest
    > niesamowitym wręcz autorytetem.
    O autorytaryzm nie chodzi. Wiec nie bij piany. Pierwsze - prawdopodobnie
    Kaczanowski kłamie przypisując jakąś tam wypowiedź Kunie. Po prostu
    powtarza plotki. Po drugie, każdemu, nawet mądremu zdarzy się p...
    głupotę. Jakbyś Kunę odpytał solennie okazałoby się że wcale tak nie
    myśli. A po trzecie, jeśli nawet walnął głupotę w związku z gruźlicą, to
    wcale nie musiał mylić się co do szczepionek.

    >Choćbby jego słowa zaprzeczały w sposób
    > oczywisty faktom
    Oczywiste jest że dokonujesz wybiórczej selekcji dostępnego materiału i
    oceniasz go tendencyjnie. Nie mam pojęcia czemu to ma służyć, chyba
    tylko jątrzeniu i mieszaniu w co słabszych łepetynach.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 86. Data: 2022-03-29 17:08:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:57, Olin pisze:

    > Teraz można rozpocząć dyskusję, czy Alexis de Tocqueville miał rację
    > mówiąc, ze "wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność
    > drugiego człowieka", ale po prawdzie zupełnie mi się nie chce, bo raczej
    > wiem, kto co napisze.

    Przecież już była. Skończyła się tym, że jak ktoś uważa, że szczepionki
    nie postrzymują transmisji i zachorowania to szur:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 87. Data: 2022-03-29 17:09:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 16:57:26 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Ludzie zaszczepieni chorują na choroby
    > przypominające Covid tak samo, zarażają mniej więcej tak samo, o testach
    > nie wspominam, bo ich wartość (jeśli chodzi o diagnostykę) jest żadna

    To nie jest polski jaki ja rozumiem. W istocie zupełnie nie wiem o co ci
    tu chodzi. Ale dosyć, mówią wszak - nie dyskutuj z głupcem, bo ludzie
    mogą się pomylić co do ciebie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2022-03-29 17:10:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 17:02, J.F pisze:

    > A prawdopodobnie wplywa i na czas i na ciezkosc.

    Ale z tym czasem to jakieś dane, czy ci się wydaje? Serio pytam.

    > Na ciezkosc to prawie na pewno, skoro troche chroni przed zgonem :-)

    Na ciężkość to oczywiste że wpływać. Chodzi mi o to czy wpływa na czas
    (powiedzmy w przypadkach bez hospitalizacji, bo ze szpitala to raczej na
    mieście nie zaraża).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 89. Data: 2022-03-29 17:10:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 16:49:59 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Doprawdy kretyńskie pytania zadajesz. Powiedzieć że na przedszkolnym
    > poziomie to obrazić przedszkolaków. Aby epidemia przeminąła wcale nie
    > potrzeba szczepionki. Niestety, wtedy niektóre epidemie przemijają razem
    > z sporym kawałkiem ludzkości.

    Moze i kretynsko-dziecinne, ale naprawde mnie ciekawi,
    co powoduje, ze wirus zaraża np milion osob i wygasa ...
    a za dwa miesiace kolejny milion. A za 9 miesiecy kolejna milionowa
    fala itp.

    Mozna by tlumaczyc pogodą i wplywem na transmisje, ale te dwie bliskie
    fale, to chyba temu przeczą.
    Mozna by tlumaczyc dzialaniami rządu, ale akurat byly chyba stabilnie
    takie same, nie liczac zamkniecia szkol.

    J.

  • 90. Data: 2022-03-29 17:18:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O autorytaryzm nie chodzi.

    No jak nie - jak ma literki i jest proszczepionkowcem to fachowiec i
    ekspert ale jak krytycznie się wypowie to taka pawłowicz nauki;)

    Wiec nie bij piany. Pierwsze - prawdopodobnie
    > Kaczanowski kłamie przypisując jakąś tam wypowiedź Kunie.

    Nie do tego się odnoszę a do twojej wypowiedzi. Skoro uważasz, że kłamie
    to czemu wysnuwasz złe wnioski dotyczące jego mądrości i literek przed
    nazwiskiem?

    > Oczywiste jest że dokonujesz wybiórczej selekcji dostępnego materiału i
    > oceniasz go tendencyjnie.

    Nie. Po prostu faktem jest, że szczepionki przestają być skuteczne
    przeciw zachorowaniu bardzo szybko. Argument że działają dłużej jak
    strzelisz sobie trzecią dawkę jest taki jakbyś kupił samochód i rozsypał
    się po pół roku a sprzedawca powiedział, że jest ok i działa, tylko po
    prostu musisz kupić następny.

    Nie wiem już - mam sobie dodać do sygnaturki że szczepionki działają (co
    prawda słabiej niż miały ale zawsze) przeciwko hopsitalizacji i zgonom,
    że sam się szczepię i dopóki covid był faktycznie groźny to uważałem, że
    minister powinien po prostu zmienić listę szczepień obowiązkowych i
    wpisać tam covid? Czy wy pierdolca już dostajecie i jak ktoś po prostu
    poda daną która się wam nie podoba albo wytknie wadę waszego rozumowania
    to od razu pierdolca dostajecie?

    > Nie mam pojęcia czemu to ma służyć, chyba
    > tylko jątrzeniu i mieszaniu w co słabszych łepetynach.

    Niczemu zwykłej dyskusji na grupie _dyskusyjnej_ - po prosty nie lubię
    jak się zakłamuje rzeczywistość.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.