    Date: Tue, 29 Mar 2022 17:18:19 +0200
    Subject: Re: No proszę...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <hp6a9gzx2hub.15y9t0247hteo$.dlg@40tude.net>
    <62431cd7$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <5zdi8kgtlabg$.rpxznm7q1igs$.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > O autorytaryzm nie chodzi.

    No jak nie - jak ma literki i jest proszczepionkowcem to fachowiec i
    ekspert ale jak krytycznie się wypowie to taka pawłowicz nauki;)

    Wiec nie bij piany. Pierwsze - prawdopodobnie
    > Kaczanowski kłamie przypisując jakąś tam wypowiedź Kunie.

    Nie do tego się odnoszę a do twojej wypowiedzi. Skoro uważasz, że kłamie
    to czemu wysnuwasz złe wnioski dotyczące jego mądrości i literek przed
    nazwiskiem?

    > Oczywiste jest że dokonujesz wybiórczej selekcji dostępnego materiału i
    > oceniasz go tendencyjnie.

    Nie. Po prostu faktem jest, że szczepionki przestają być skuteczne
    przeciw zachorowaniu bardzo szybko. Argument że działają dłużej jak
    strzelisz sobie trzecią dawkę jest taki jakbyś kupił samochód i rozsypał
    się po pół roku a sprzedawca powiedział, że jest ok i działa, tylko po
    prostu musisz kupić następny.

    Nie wiem już - mam sobie dodać do sygnaturki że szczepionki działają (co
    prawda słabiej niż miały ale zawsze) przeciwko hopsitalizacji i zgonom,
    że sam się szczepię i dopóki covid był faktycznie groźny to uważałem, że
    minister powinien po prostu zmienić listę szczepień obowiązkowych i
    wpisać tam covid? Czy wy pierdolca już dostajecie i jak ktoś po prostu
    poda daną która się wam nie podoba albo wytknie wadę waszego rozumowania
    to od razu pierdolca dostajecie?

    > Nie mam pojęcia czemu to ma służyć, chyba
    > tylko jątrzeniu i mieszaniu w co słabszych łepetynach.

    Niczemu zwykłej dyskusji na grupie _dyskusyjnej_ - po prosty nie lubię
    jak się zakłamuje rzeczywistość.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.