    From: "Angie" <j...@w...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Date: Thu, 9 Nov 2006 16:17:56 +0100

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1ap9eh3gmgwl$.dlg@onet.pl...

    > I skurczybyk pode mnie się nieudolnie podszywa -

    A wezcie sie odpieprzcie od goscia. Obskoczyliscie go jak psy suke w ruji.
    Moze i nie jest najmadrzejszy, ale nie kazdy musi byc alfa i omega. Moim
    zdaniem wina lezy po obu stronach - sprzedajacy powinien zasugerowac w
    opisie, ze ów krawat jest krótszy niz standardowy, lub zamiescic zdjecie na
    modelu, w celu unikniecia niedomówien. Wymiana korespondencji miedzy nimi
    byla z mejla na mejl coraz bardziej szczeniacka i głupia. O ile rozumiem
    powody dla ktorych kupujacy stworzyl strone internetowa opisujaca cala
    sprawe (czuł sie oszukany) to zachowanie sprzedajacego i utworzenie przez
    niego strony osmieszajacej kupujacego jest dla mnie czystym buractwem.
    Uciekanie sie do takich zagran swiadczy o braku argumentów merytorycznych i
    ma na celu dowalenie kupujacemu dla samej przyjemnosci z tego płynącej. Mnie
    skutecznie odstraszyloby to od jakichkolwiek kontaktow z takim sprzedajacym.

    O gustach sie nie dyskutuje. Nie wiem jaka muzyke gra kupujacy i nie
    obchodzi mnie to. Nawet jesli jest to disco polo do kotleta to nie ma nic do
    rzeczy w calej tej sprawie. Jesli funkcjonuje na rynku i ma klientow to
    widocznie jest dobry w tym co robi. Wysmiewanie jego wygladu, czy nabijanie
    sie z faktu ze chcial sobie zrobic firmowe krawaty ( co mialo miejsce na tej
    grupie ) lekko mnie zesmaczylo, bo wyglada na to, ze niektórzy jeszcze nie
    wyszli z piaskownicy. Komus sie smieszne wydalo nawet ze chcial az 4
    krawaty, zapewne ta osoba ma jedna pare majtek i skarpetek dlatego nie
    przyjmuje do wiadomosci, ze sa ludzie, ktorzy zmieniaja stroje :P

    Generalnie luz panowie, oszczędzcie sobie wstydu

    Angie