  • 11. Data: 2012-04-02 00:26:43
    Temat: Re: Niespłacony kredyt a postępowanie nakazowe
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-03-29 19:41, Johnson pisze:

    > W tym, że kosztów adwokackich też można domagać się w ramach bte, a bte
    > nie może być wydany w każdym wypadku.

    A kiedy mówimy o sytuacji, w której można wydać BTE (są zgody)?
    czy nadal takie działanie banku nie ma na celu wyłącznie wyciśnięcie
    nieco więcej kasy?
    Mógłby śmiało po BTE z klauzulą do komornika a tak pójdzie do kormonika
    ale z kwotą większa o koszty zastępstwa procesowego z postępowania
    nakazowego.

  • 12. Data: 2012-04-03 11:55:25
    Temat: Re: Zastepstwo przy wniosku o egzekucje?
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    W materii kosztów uważa się za dżentelmena ;-))

    A poza tym wiesz, że do rozmów o pieniądzach najlepiej zasiada się znając już
    odpowiedzi na wszystkie zadawane przez siebie pytania :-)

    -----

  • 13. Data: 2012-04-03 12:02:54
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Powiem Ci szczerze, że we wszystkich sprawach o zapłatę jak do tej pory
    profesjonaliści wywozili nas na manowce.
    Więcej roboty i filozofowania (każda kancelaria ma swoje własne pomysły na
    jedynie słuszny pozew) niż przy składaniu pozwu samemu, do tego jeszcze vat od
    zastępstwa w plecy.
    Zaleta pełnomocnika jedna jedyna:
    Jak uparty dłużnik dostanie w plecy te dwa czterysta ekstra, to nagle zaczyna
    bardzo sumiennie płacić.
    Wcześniej nie było bata (1/4 wpisu czyli 1,25%??? śmiech na sali)

    -----
    > Pewnie się "zastanawia", czy skorzystać z "łatwego pieniądza" i pójść do
    "profesjonalisty"

  • 14. Data: 2012-04-03 12:04:27
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    I jak sąd uzasadnia zasądzenie kosztów poniżej stawek z rozporządzenia?

    -----

  • 15. Data: 2012-04-03 12:18:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-03 11:55, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > W materii kosztów uważa się za dżentelmena ;-))
    >
    > A poza tym wiesz, że do rozmów o pieniądzach najlepiej zasiada się znając już
    > odpowiedzi na wszystkie zadawane przez siebie pytania :-)

    Przecież temat wysokości kosztów jest znany. A to, jak technicznie
    sformułować żądanie, to jest bez znaczenia przy negocjacji z
    pełnomocnikiem, wszak to on będzie pismo pisał, a nie wy.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2012-04-03 12:25:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-03 12:04, _ąćęłńóśźż. pisze:

    > I jak sąd uzasadnia zasądzenie kosztów poniżej stawek z rozporządzenia?

    A kto powiedział że zasądza poniżej rozporządzenia?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 17. Data: 2012-04-03 14:58:25
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Niekoniecznie, szczególnie gdy podpisujesz stawkę godzinową.

    A co do meritum nie mogę sobie przypomnieć, przed czym ostrzegała kancelaria
    komornicza, że "nie radzą", bo trzeba wracać do sądu po zatwierdzenie
    obciążenia dłużnika kosztami czynności (przy egzekucji z nieruchomości?).

    -----

  • 18. Data: 2012-04-03 15:00:50
    Od: "_ąćłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 19. Data: 2012-04-03 17:05:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-03 14:58, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Niekoniecznie, szczególnie gdy podpisujesz stawkę godzinową

    Od dłużnika dostajesz stałą stawkę bez względu na to jak się rozliczasz
    ze swoim pełnomocnikiem.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2012-04-03 20:22:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-03 15:00, _ąćłńóśźż. pisze:

    > -----

    No i? Nie moja wina że nie umiesz czytać ze zrozumieniem i przypisujesz
    mi swoje wymysły.