eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD › Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa
    AfD
    Date: Tue, 01 May 2018 09:24:01 +0200 (CEST)

    Kviat pisze:

    > Faszyści domagają się praw, których z uśmiechem na ustach chcą
    > pozbawić wszystkich tych, którzy faszystami nie są.
    > Faszyści nie bez powodu utracili pewne prawa i im się po prostu nie należą.
    > I tak, faszystów należy sądzić i wykluczać ze społeczeństwa. Zajrzyj
    > do podręcznika historii, to dowiesz się dlaczego.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Zajrzysz do podręcznika i dowiedz się że "Stalin największym
    antyfaszystą był". Czy po nim mam sądzić wszystkich których
    nazwę antyfaszystami?

    Są momenty gdy normalne "wysokie standardy" trzeba wrzucić do kosza.
    Teraz w Polsce i UE jest taki "czas na niskie standardy"?
    Jak sądzisz że "obniżanie standardów" zatrzyma się na "faszystach"
    to dla mnie jesteś idiotą którego historia niczego nie zdołała nauczyć.

    --
    A. Filip