eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD › Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa
    AfD
    Date: Tue, 01 May 2018 02:15:52 +0200 (CEST)

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    afd-facebook/facebook-must-block-commentary-calling-
    afd-leader-a-nazi-swine-court-idUSKBN1I11UZ

    > Zawsze bronisz faszystów i innego naziolstwa? W innych przypadkach
    > jakoś żal ci tak d... nie ściska.

    Zawsze pozbawiasz ludzi praw ktoś im się należą bo ktoś ich nazwał faszystą?
    "Wrogom ludu" nie należą się żadne prawa? Faszystów należy sądzić jak czarownice?

    Nic tak nie przekonuję do "faszystów" jak niezbyt grzeszący rozumem
    (stalinowscy) antyfaszyści z pianą na ustach. Jak dla mnie GW+ już
    trzy razy krzyczała wilk/faszysta.

    --
    A. Filip