eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD › Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD
    Subject: Re: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa
    AfD
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 1 May 2018 10:40:03 +0200

    W dniu 2018-05-01 o 09:24, A. Filip pisze:

    > Zajrzysz do podręcznika i dowiedz się że "Stalin największym
    > antyfaszystą był". Czy po nim mam sądzić wszystkich których
    > nazwę antyfaszystami?

    Demagogia. Dlaczego antyfaszysta kojarzy Ci się ze Stalinem? Normalnych
    ludzi brakuje?
    Napisz wprost, że uważasz, że niesłusznie są nazywani faszystami.
    Ja uważam, że słusznie, a Stalinem nie jestem.
    Co to za idiotyczny argument w ogóle? Antyfaszysta, to od razu zwolennik
    Stalina?

    > Są momenty gdy normalne "wysokie standardy" trzeba wrzucić do kosza.

    Więc na pomoc trzeba wezwać faszystów, żeby nas uratowali przed tymi
    okropnymi liberałami i lewakami?
    Serio?

    > Teraz w Polsce i UE jest taki "czas na niskie standardy"?

    Pytasz się mnie, czy przyszedł czas na faszyzm?

    > Jak sądzisz że "obniżanie standardów" zatrzyma się na "faszystach"
    > to dla mnie jesteś idiotą którego historia niczego nie zdołała nauczyć.

    I dlatego, że boisz się nadejścia czegoś gorszego niż faszyzm, należy
    teraz faszystów głaskać po główce? W ramach wolności słowa dać im prawo
    do nawoływania do przemocy na tle narodowościowym, do rasizmu i całej
    reszty ich chorej wizji świata? Tak?
    Dajmy prawa faszystom, na wszelki wypadek, bo faszyści będą lepsi od
    tych gorszych, co mogą nadejść? Zbawcy narodów, ja pierdolę, obronią nas
    przed czymś jeszcze straszliwszym niż oni sami...

    Pozdrawiam
    Piotr